Ystävän haku

Vierailija

Laitoinpa palstalle juttuseuraksi haun mieshenkilöstä.

Katselin muita hakijoita; naisia etupäässä. Miehet joita siellä oli olivat iältään 40v.-60v.

Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Etsivätkö he täältä "rikkaita leskiä"?

Olen 74 v. ja ihan oikeasti haluaisin jutustelun kautta tutustua ikäisiini miehiin.

Onko kukaan iäkäs naisihminen löytänyt sieltä seuraa?

Oispa mielenkiintoista kuulla

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä se on!

Tuolta vasemmasta yläreunasta klikkaat sitä mustaa viivastoa, siletä tulee esiin otsikot, klikkaat ystävänhaku ja rekisteröidyn tai kirjaudut sanomien tunnuksillasi. Siellä, ole hyvä!

Vierailija

Ei oo, ei tuu. Se juttuseura näiltä palstoilta. Kyllä on paras lähteä itse raitille ja saa vielä valita, kenen kanssa alkaisi jutustella. Ollaan liian  vanhoja herättelemään  ystävätoivetta netin kautta. Lue paikalliset lehdet,  sieltä ne treffipaikat löytyy. Menoksi vain! 

Kokemuksesta se pappikin saarnaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on!

Tuolta vasemmasta yläreunasta klikkaat sitä mustaa viivastoa, siletä tulee esiin otsikot, klikkaat ystävänhaku ja rekisteröidyn tai kirjaudut sanomien tunnuksillasi. Siellä, ole hyvä!

Jossain on vikaa, minulla ei viivastojen alta ystävänhakua löydy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on!

Riippuu tietysti siitä minkä viivaston alta haet. Oikea paikka on otsikkorivi ylälaidassa ja sen vasemmassa laidassa on neliön muotoinen musta viivasto, sieltä ainakin minä pääsen ystävänhakuun jos kiinnostaisi, mutta ei kiinnosta, siellä on vain naisia, enkä ole lesbo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei oo, ei tuu. Se juttuseura näiltä palstoilta. Kyllä on paras lähteä itse raitille ja saa vielä valita, kenen kanssa alkaisi jutustella. Ollaan liian  vanhoja herättelemään  ystävätoivetta netin kautta. Lue paikalliset lehdet,  sieltä ne treffipaikat löytyy. Menoksi vain! 

Kokemuksesta se pappikin saarnaa.

Tuo on ihan totta! Tapasin puistoretkelläni mielenkiintoisen tyypin, kun meillä on puhetaitoa ja rohkeutta, ei siinä muuta tarvita.....jatkuu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on!

Riippuu tietysti siitä minkä viivaston alta haet. Oikea paikka on otsikkorivi ylälaidassa ja sen vasemmassa laidassa on neliön muotoinen musta viivasto, sieltä ainakin minä pääsen ystävänhakuun jos kiinnostaisi, mutta ei kiinnosta, siellä on vain naisia, enkä ole lesbo.

Ystavänhaku avautuu vain, jos on rekisteröitynyt ja kirjautunut. Ystävä löytyy vain, jos osaa esitellä itsensä kiinnostavasti. Ihan tavallisia on enemmän, kuin jaksaa tutustua.

Vierailija

Hei,

En etsi rikkaita leskiä, vaan naisihmistä joka lukee kirjoja, ei ole kiinnostunut tanssiravintoloista,

ja seuraa mitä maailmalla tapahtuu. Ja joolla on oma harrastus tai mielenkiinto poislukien humppa ja lastenlapset.

En etsi seksiä vaan mahdollista ystävyyttä ja elinkumppania.

Terveisin

Vanhako jon69 vuotiaana?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat