Sivut

Kommentit (150)

Vierailija

Luojalle kiitos,olen hetero.

(Luuk.18:10-14)
"Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani. Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.' Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!'

Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei. Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tasa-arvoinen laki on siinä mielessä että se antaa kaikille Suomen kansalaisille mahdollisuuden mennä naimisiin. Tällä lailla ei ole kirkon kanssa mitään tekemistä vaan se päättää tykönään miten se suhtautuu lakiin ja miten hlbt-ihmiset otetaan siellä huomioon. Hblt-ominaisuus meidän arjessa näy, me elämme aivan tavallista arkea niin kuin kaikki muutkin ihmiset. Ei seksuaalisuus ole vanhempana enää oleellinen asia, tärkeintä on lämpö ja kumppanuus. Jaanan lapset pitävät Jaanaa isänään. Vanhin tytär meni viime keväänä naimisiin ja Jaana saattoi hänet alttarille, näin asia tehtiin kertaheitolla selväksi myös sulhasen suvulle. Lapsille on ollut tärkeitä että heitä on rakastettu ja huolehdittu arjen sujumisesta. Heille ja muulle lähipiirille meidän luonteenominaisuutemme ovat tärkeitä eivät meidän leimalappumme, siihen reagoivat vain ulkopuoliset ihmiset. Leena Ruuskanen

Ei kannata ollenkaan mennä naimisiin kun katsoo erotilastoja, yli puolet eroavat. Eikö olisi parasta elää vain avosuhteessa niin kauan kuin huvittaa. Kun suhde jäähtyy voisi astua seuraavaan suhteeseen.

Lapsia ei liioin kannata tehdä nykymaailmaan. He joutuvat maksamaan valtiovelkamme tulevaisuudessa, työttömyys uhkaa, puhumattakaan luonnon ja ympäristön saastumisesta, itsekkyydestä ja eriarvoisuuden lisääntymisestä. Mutta nämä asiathan ovat toisarvoisia, pääasia että homoliitot totetutuvat.

Vierailija
Vierailija

Luojalle kiitos,olen hetero.

(Luuk.18:10-14)
"Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani. Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.' Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!'

Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei. Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."

Miten olisi jos kertoisit minulle mitä tuo korottaminen on?

Leena Ruuskaselle :

"...... arjen sujumisesta. Heille ja muulle lähipiirille meidän luonteenominaisuutemme ovat tärkeitä eivät meidän leimalappumme, siihen reagoivat vain ulkopuoliset ihmiset. Leena Ruuskanen "

Oletko ajatellut miten paljon näiät ulkopuolisia on ja tulee olemaan teidän ja lastenne , lastenlastenne elämäässä. Taitaa olla pakosti melkoinenn osuus näitä ulkopuoiisia mikäli ette erakoidu.

Juuli

Vierailija

Ei kannata ollenkaan mennä naimisiin kun katsoo erotilastoja, yli puolet eroavat. Eikö olisi parasta elää vain avosuhteessa niin kauan kuin huvittaa. Kun suhde jäähtyy voisi astua seuraavaan suhteeseen.

Lapsia ei liioin kannata tehdä nykymaailmaan. He joutuvat maksamaan valtiovelkamme tulevaisuudessa, työttömyys uhkaa, puhumattakaan luonnon ja ympäristön saastumisesta, itsekkyydestä ja eriarvoisuuden lisääntymisestä. Mutta nämä asiathan ovat toisarvoisia, pääasia että homoliitot totetutuvat.

Katsopa ympärillesi noinhan se nyt jo menee.."Eikö olisi parasta elää vain avosuhteessa niin kauan kuin huvittaa. Kun suhde jäähtyy voisi astua seuraavaan suhteeseen". Ei kannata elää silmät ummessa.

Moraalittomuutta on suuressa  määrin keskuudessamme, ihmiset ovat lyhytjännitteisiä ja vastuuttomia oman edun tavoittelijoita, kaikkia sallivia mielenlaatuisia, ei oteta vastuuta, suurin osa kumppaneista odottaa vaan, että toinen saa aikaan suhteen kaikki elementit ja odottaa vain valmista, ja kohta on ero edessä. Hypätään hakemaan toista joka voisi elämänsä saada hyväksikäytöllään toimimaan. Näitä laiska-aivoisi vetelyksiä tämä yhteiskunta suoltaa sisuksistaan kaikenkarvaisilla tuilla. Elättävät sänkyyn.

On pääasia, että ihmiskunnan moraalittomuus kasvaa, hyväksikäytöt joka alueella lisääntyvät, että ihmist saavat iloita kun saa naida jokaisen vastaantulevan hengittävän olion kanssa. Laki sallii!

Voin helvetti!

Vierailija
Vierailija

Katsopa ympärillesi noinhan se nyt jo menee.."Eikö olisi parasta elää vain avosuhteessa niin kauan kuin huvittaa. Kun suhde jäähtyy voisi astua seuraavaan suhteeseen". Ei kannata elää silmät ummessa.

Moraalittomuutta on suuressa  määrin keskuudessamme, ihmiset ovat lyhytjännitteisiä ja vastuuttomia oman edun tavoittelijoita, kaikkia sallivia mielenlaatuisia, ei oteta vastuuta, suurin osa kumppaneista odottaa vaan, että toinen saa aikaan suhteen kaikki elementit ja odottaa vain valmista, ja kohta on ero edessä. Hypätään hakemaan toista joka voisi elämänsä saada hyväksikäytöllään toimimaan. Näitä laiska-aivoisi vetelyksiä tämä yhteiskunta suoltaa sisuksistaan kaikenkarvaisilla tuilla. Elättävät sänkyyn.

On pääasia, että ihmiskunnan moraalittomuus kasvaa, hyväksikäytöt joka alueella lisääntyvät, että ihmist saavat iloita kun saa naida jokaisen vastaantulevan hengittävän olion kanssa. Laki sallii!

Voin helvetti!

Onko se sitten parempi, että kituutetaan väkisin yhdessä irvihampain, ja pahimmassa tapauksessa tulee hirmutekoja. Parempi saattaa olla, kun on omakin reviiri ja saa välillä pitää etäisyyttä kylki kyljessä kihnuttamisesta. Se sopii toisille, muttei kaikille. Harva meistä on täydellinen erakko kuitenkaan.

Ei kai sitä voi ajatella toisten puolesta, mikä olisi oikea elämisen tyyli. Ei sellaista yhtä ole, että se jokaiselle sopisi. Parasta lähteä ihan vain omasta itsestään tätä maailmaa parantamaan. Vähemmän sapetusta ja turhaumaa. Kestää sydänkin paremmin. Moraalikäsitekään ei ole sama kaikille.

Itse arvostan ihmisen tahtoa ja kykyä rehellisyyteen. Kyynikko saattaa tosin kutsua sitä tyhmyydeksi. Minulle se on rohkeutta. Kivijalka jolle rakentaa kestävämpää, vaikka nyt ihmissuhdetta.

- Realisti

Vierailija

Puolesta. Suomi on ainoa pohjoismaa, jossa eletään pimeää keskiaikaa tässä asiassa. Muut pohjoismaat ovat jo lain hyväksyneet.

Miksi suomen pitää olla muiden peesaaja? On hyvä jos suomalaiset uskaltavat olla eri mieltä.

Onko rohkeutta olla"lipunkantaja?" vai peesaatko rehellisin ajatuksin? Inhimillisyys, ihmisyys, moraalikäsitykset antavat selvät osviitat elämälle. Rohkea voi olla moraalisen selkärankansa säilyttäen!

Vierailija

Onko rohkeutta olla"lipunkantaja?" vai peesaatko rehellisin ajatuksin? Inhimillisyys, ihmisyys, moraalikäsitykset antavat selvät osviitat elämälle. Rohkea voi olla moraalisen selkärankansa säilyttäen!

Rohkeudesta puhuttaessa täytyy ottaa esimerkiksi kansanedustaja Arja Juvonen. Niin persu kuin onkin, hän ainoana uskalsi vastustaa paavillista Soinia ja äänestää painostuksesta huolimatta vaalikoneessa antamansa lupauksen mukaan. Juvonen on selkärankainen!

Vierailija
Vierailija

Rohkeudesta puhuttaessa täytyy ottaa esimerkiksi kansanedustaja Arja Juvonen. Niin persu kuin onkin, hän ainoana uskalsi vastustaa paavillista Soinia ja äänestää painostuksesta huolimatta vaalikoneessa antamansa lupauksen mukaan. Juvonen on selkärankainen!

Katin kontit. Juvonen oli ALLEKIRJOITTANUT sopimuksen, että on kyseistä lakia vastaan persujen ehdokkaaksi asettuessaan. Mitenkään en voi pitää selkärankaisena ihmistä, joka valehtelee ja ei pidä allekirjoittamiaan lupauksia. Toivottavasti häntä äänestäneet eivät sitä tee ensi vaaleissa. Tai toki voi äänestää jos haluaa lisää valehteliljoita ja tuuliviirejä eduskuntaan...

Ei varmaan kukaan luule että vähemmistösexuaaliset aina seksiä harrastaa, mutta kaiketi he sitä tekevät.

Ja siitähän tämä ihmettely juuri on alkanut. Mikä ihme on jonkun humeetissa mennyt vinksalleen.

Mä iloitsen siitä, että edessä on monet häät eikä vielä hautajaisia näköpiirissä!!!

Jotkut ovat valitettavasti menneet päästään aivan sekaisin Päivi Räsäsen vanavedessä. Ikävää, kun on ikävää.

Miltähän tuntuisi solmia avioliitto jota tietää osan  kansasta, suuren osan pitävän moraalittomana, Raamatun vastaisena. Jonka tuomitsee osa kummankin suvusta. Tai  eihän se tietenkään saa vaikuttaa. Ei  lesbo-,  eikä homoparien aatoksiin.  Juolahtaako kuitenkin joskus mieleen  että olisi ollut parempi vain susiparina elellä. Kun  tuommoisen epäsovun olemme sukuun saaneet aikaan.

En hetkeäkään usko että suvun hyväksynta olisi yksimielinen. Eihän sitä ehkä kaivatakkaan kun on saatu metelillä  ja mellastelulla se mitä haettiinkin. Paitsi ehkä sielunrauha. Pilkistääkö pieni ajatus että tässä on jotain mätää. Kun ei normaalisti avioliitosta tämmöistä kohkaamista pidetä.

Juuli

Vierailija

Pelkäävätkö heterot menettävänsä jotakin oikeudetaan olla heteroja, heheee?

Kuka noita nyt pelkäisi. Hehehee. Luulisin että pelko ja vajavuus on  näissä " poikkeavissa  ". Ehkä panee miettimään oman itsensä koostumus. Kun tietävät nyt  ihan takuuvarmaksi ettei heitä ollenkaan kaikki hyväksy. Kuten joku kirjoitti, kaksi raavasta partaurosta petipuuhissa. Yök.

Juuli

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat