Kyllä varmasti hyvä elämä on muutakin kuin seksiä. Parisuhde tai avioliittokin on paljon muuta kuin seksi. Harvapa sitä seksiä jaksaa harrastaa kellon ympäri.
Älä tee meistä kommentillasi tyhmempiä kuin olemme. Ymmärrän varmasti elämää siinä missä sinäkin. Tarvitsen seksiä tässä iässä, siis tarvitsen kerran viikossa, mutta voin erittäin hyvin jos saan joka päivä.
Kun parisuhde on tasapainossa seksi on oleellinen osa rakkauden näyttämistä ja kokemista, antamista ja saamista muutenkin.
Avioliitolla on negatiivisia seurauksia seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Heterot ja homot ovat aivotoiminnaltaan ja käsityskyvyltään aivan samanlaisia.
Avioliitolla on negatiivisia seurauksia seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Heterot ja homot ovat aivotoiminnaltaan ja käsityskyvyltään aivan samanlaisia.
Ei varmalla ole. Jos olisi niin ei mitään erillistä lakia tarvittaisi. Ei normaali aivotoiminta kerro minun olevan mies vaikka olen ruumillisesti nainen. Ja henkisestikin. Kyllä homot ja heterot on erilaisia. Huhhuh.
Älä tekeydy tyhmäksi! Mutta sinunhan täytyy aina jankata, vaikka olisi kuinka päätöntä.
En tekeydy tyhmäksi. Taidat tekeytyä itse?
Miten seksuaalinen suuntautuminen voisikaan tehdä ihmisestä erilaista. Samanlaisia olemme tarpeinemme ja toiveinemme. Eipä se ihmistä kummajaiseksi muuta, jos hän ei ole hetero
Just näin, K-kukka puolustaa rajusti homoja. Niinhän teki eräs entinen presidenttimmekin joka hääräsi tummaihoisten ja homojen asioitten kanssa. Onneksi nykyinen on vähän maltillisempi ja tuo sen sijaan esiin oman maamme varsinaiset ongelmat.
Just näin, K-kukka puolustaa rajusti homoja. Niinhän teki eräs entinen presidenttimmekin joka hääräsi tummaihoisten ja homojen asioitten kanssa. Onneksi nykyinen on vähän maltillisempi ja tuo sen sijaan esiin oman maamme varsinaiset ongelmat.
Olen samaa mieltä, että maassamme on oikeitakin ongelmia. Turha vaahdota jonkun makuuhuoneasioista.
Sivut
Tylytystä ja näpäyttelyä.
Olen sitä vastaan, mielestäni nykyinen avioliittolaki joka on miehen ja naisen välinen on säilytettävä.
KATSOKAA VIDEO MITÄ MASSACHUTETTSISSA KÄVI SUKUPUOLINEUTRAALIN AVIOLIITTOLAIN JÄLKEEN:
Ihan järkyttävää, ja tätä Suomen hallitus haluaa, nämä ovat seuraamukset!!
Siinä on suomekieliset tekstit:
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg
Tätäkö me halutaan Suomelle?
Jos laki menee läpi myös tällaisten perheiden sallitaan jossain vaiheessa saada lapsia Suomessa.
Katso linkki: http://www.sateenkaariperheet.fi/index.php?item=71
Ei varmalla ole. Jos olisi niin ei mitään erillistä lakia tarvittaisi. Ei normaali aivotoiminta kerro minun olevan mies vaikka olen ruumillisesti nainen. Ja henkisestikin. Kyllä homot ja heterot on erilaisia. Huhhuh.
Juuli
Millähän tavalla heterot ja homot ovat erilaisia?
Älä tekeydy tyhmäksi! Mutta sinunhan täytyy aina jankata, vaikka olisi kuinka päätöntä.
En tekeydy tyhmäksi. Taidat tekeytyä itse?
Miten seksuaalinen suuntautuminen voisikaan tehdä ihmisestä erilaista. Samanlaisia olemme tarpeinemme ja toiveinemme. Eipä se ihmistä kummajaiseksi muuta, jos hän ei ole hetero
Olen samaa mieltä, että maassamme on oikeitakin ongelmia. Turha vaahdota jonkun makuuhuoneasioista.
Sivut