Kommentit (11)

Vierailija

Onkohan sähköpostilleset kommentoinnit jotenkin rajoittamassa ahkeria kommentoijia, vai kirjoittajia? vai mikä on tarkoitus kun kaikissa runoissa ei ole sitä pyyntöä? Kuten ei tässäkään? Runona  kertomus kuvasta, sen inhimmillistäen, vaikeaa?

Vierailija
juuli

.

Miksi sinä itse Juuli nostat esille nuo runosi. Etkö voi kirjoittaa ja jättää arvioitavaksi, etkä itse edesauttaa asiaa, miksi? vaikuttaa niin tyhmältä? OLISI ILO SINUAKIN KUNNIOITTAA! Eikö sinullekin pitäisi riittää se mikä muillekin runon rustaajille. Hedän joukossaan on oikeat runoilijat!

Vierailija

Kilikello pitäis laittaa taiteilijan hameen helmaan, niin osais varoa kun kilinän kuulis.

Muuta ei nyt tuu mieleen sanasta -kello-

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija
juuli

.

Miksi sinä itse Juuli nostat esille nuo runosi. Etkö voi kirjoittaa ja jättää arvioitavaksi, etkä itse edesauttaa asiaa, miksi? vaikuttaa niin tyhmältä? OLISI ILO SINUAKIN KUNNIOITTAA! Eikö sinullekin pitäisi riittää se mikä muillekin runon rustaajille. Hedän joukossaan on oikeat runoilijat!

En minä tätäkään nostanut. Sinä pahantahtoinen kiukkuaja.

Juuli

Vierailija
juuli
Vierailija
juuli

.

En minä tätäkään nostanut. Sinä pahantahtoinen kiukkuaja.

Juuli

Juupa juu. Kenenkäs kommentti se aina on ensimmäisenä jokaisen runosi jälkeen? Ja heti, kun olet runosi saanut kirjoitettua? Ei ole nostamista tuo, ei toki  

Vierailija

Juuli itse on pilannut minkään mahdollisuuden saada lukijoita runoilleen. Täällä käydään vaan kurkkaamassa kenen kuvia on varastettu ja mikä känä on käynnissä. Ei juulin runot kiinnosta. Olis juuli pitänyt vähän kauniimpaa kieltä osata käyttää keskustellessa ja kenties joku muukin näitä olisi voinut lukea. Se peli on kuitenkin menetetty. Ei ole juulista myyntinaiseksi,

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Juuli itse on pilannut minkään mahdollisuuden saada lukijoita runoilleen. Täällä käydään vaan kurkkaamassa kenen kuvia on varastettu ja mikä känä on käynnissä. Ei juulin runot kiinnosta. Olis juuli pitänyt vähän kauniimpaa kieltä osata käyttää keskustellessa ja kenties joku muukin näitä olisi voinut lukea. Se peli on kuitenkin menetetty. Ei ole juulista myyntinaiseksi,

Eipä kiinnosta missään muotoa. On myyty jo muualla.

Eihän täällä mitään myydä.

Juuli

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat