Miten sanoa loukkaamatta ei kiinnosta

Vierailija

Tapasin deitissä kohtaamani miehen kasvokkain. Ihan mukava mies. Löytyi paljon yhteisiä asioita ja kiinnostuksen kohteita. Mutta jotain jäi puuttumaan. Vaikka kuinka yritin ei tämä kiltti mies tuntunut siltä oikealta. Hän soitti tapaamisen jälkeen, että tuntee nyt minusta löytäneensä naisen loppu elämäkseen. Juuri tälläistä hän on etsinyt.  Mutta kun minä en tunne samoin. Hänen hehkuttaessa onneaan en minä raukka pystynyt sanomaan omia tuntojani vaan jätin asian avonaiseksi. Kertokaa miten satuttamatta ja loukkaamatta voisin hänelle sanoa ei.   Veeruska-nahjus

Kommentit (6)

Vierailija

Eikö voisi sanoa vaan, että haluat olla pelkkä ystävä, ei enempää. Pakko sen verran on uskaltaa, jos toinen luulee liikoja. Jos ei mies siitä tajua, niin sitten vaan kerrot totuuden, ettei valittevasti sinusta ole suhteeseen hänen kanssa, vaikka hän on hyvä mies tms...

Rehellisyys maan perii..

Vierailija

Pitkittäminen on huonoin valinta Veeruska-nahjus,  eli yritä tosiaankin jotenkin kertoa, ettei sinulla ja miehellä ole samanlaiset tunteet. Sekin voisi toimia että sanoisit oman tilanteesi nyt muuttuneen niin ettet haluakaan nyt aloittaa mitään vakavampaa.

Muista vanha sanonta, kun asia pitkistyy, niin se mutkistuu.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Aika vaikea varmasti sanoa se loukkaamatta. Riippuu tietenkin ihmisestä, mutta vielä pahempaa on jatkaa ja ylläpitää toisen toiveita, jos itse ei tunne samoin. Helppoa se ei kyllä ole

Vierailija

On pakko olla noissa asioissa rehellinen, niin itselleen kuin tuolle toiselle. Jos ei alussa saa sanottua miten sen enää voi toista vahingoittamatta sanoa, jatkossakaan. Sattui kuinka paljon tahansa on oltava rehellinen. Eikä saa antaa käytöksellään lupauksia jos ei sitä tahdo, sehän on valetta silloin.

Vierailija

"Olet todella kiva ihminen ja oli mukava tavata sinut. Nyt kun olen miettinyt tapaamistamme, olen huomannut että olen kuitenkin sitoutumiskammoinen.  En uskalla ryhtyä vakavampaan suhteeseen kanssasi. Toivottavasti et nyt pety pahasti, mutta minusta on parempi kertoa jo tässä vaiheessa... "

Lopuksi jotakin nättiä ympäripyöreää. Näin olen selviytynyt tilanteesta.

nimim. rehellisyys maan perii

Vierailija
Vierailija

Tapasin deitissä kohtaamani miehen kasvokkain. Ihan mukava mies. Löytyi paljon yhteisiä asioita ja kiinnostuksen kohteita. Mutta jotain jäi puuttumaan. Vaikka kuinka yritin ei tämä kiltti mies tuntunut siltä oikealta. Hän soitti tapaamisen jälkeen, että tuntee nyt minusta löytäneensä naisen loppu elämäkseen. Juuri tälläistä hän on etsinyt.  Mutta kun minä en tunne samoin. Hänen hehkuttaessa onneaan en minä raukka pystynyt sanomaan omia tuntojani vaan jätin asian avonaiseksi. Kertokaa miten satuttamatta ja loukkaamatta voisin hänelle sanoa ei.   Veeruska-nahjus

Eipä varmasti ole ensimmäinen mies joka heti hehkuttaa noilla sanoilla kuin hän, kuuntelematta vastapuolta. Se on tapansa pistää nainen koukkuun. Eli makeileva hallinta alkaa heti, kohta et tunne enää itseäsi kun tanssit tahtonsa ja mielistelyjensä siivittämänä sinne minne hän haluaa. Ole varovainen, todellakin. Narsisti on siellä toisessa päässä sinua kuljettamassa kuin tahdotonta oliota.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat