Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Runot Astrologiaa klo 0:13 | 6.2.2011 Astrologiaa Kommentit (1) 1/1 | klo 0:34 | 12.12.2014 Mikä planeetta, tai mikä planeetat, minä olen tähtiretkelläsi? kysyy Matkakumppanisi Joskus Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Runot Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Runot Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/1 | klo 0:34 | 12.12.2014 Mikä planeetta, tai mikä planeetat, minä olen tähtiretkelläsi? kysyy Matkakumppanisi Joskus Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Mikä planeetta, tai mikä planeetat, minä olen tähtiretkelläsi?
kysyy Matkakumppanisi Joskus