Kun joutuu katselemaan mainontaa tv ohjelmien välissä, pakostakin huvittaa tai ärsyttää.
Jos mm.mainostetaan kosmetiikkaa ikääntyvälle naiselle, sitä mainoksessa levittää kasvoilleen nuorehko nainen :) Ikääntyyhän tietysti hänkin, mut ei vielä tarvitse ko.voidetta. Sama tietysti lehtienkin mainoksissa.
Tai joku vitamiini/luontaistuote mainos, siinä toimistotyöntekijä valittaa raskasta työpäiväänsä, miten on rankkaa juosta kokouksista toisiin......Rankkaa varmaan onkin.Tiedän tosin rankempiakin hommia...... Tuossa yhteydessä "kovan päivän" rankkuus todella naurattaa. Moni duunari nousee aamuyöllä fyysisesti raskaaseen duuniin, on stressiä sekä henkistä -että fyysistä rasitetta, mut mainonnan kannalta on myyvempää kuvata pukumiehen rankkaa päivää :)
Aivan asiallinen ja totuudellinen kirjoitus tämä 16.12.2014 klo 8:54
Näinhän asia on. Valitettavasti.
Hei, mainosten on tarkoitus jonkun verran myös ärsyttää. Silloin kun ne ärsyttää liikaa ei minulle tulisi mieleenikään ostaa tuotetta. Valheellisia mainokset ovat. Yhtä häviäviä kuin ihmisen ulkonäkö.
Minä harvoin edes vaivaudun lukemaan tai edes katsomaan, kun en tarvitse enää mitään.
Naurattaa minuakin tuo viimeisin kommentti . Koska eihän ENSIN kirjoittanut väittänytkään,että pukumies ois stressaamaton !!!!!! . Heh heh
Siis näitä väärin tulkitsijoita näkyy riittävän.Kyllä mainokset monesti ärsyttävät, varsinkin pitkät sellaiset, ja usein toistuvat samat löpinät. Ja naurattaa muakin pukumisten kovanpäivän mainoskset.
joo,o .
Eipä noita mainoksia katsois, ellei nyt oo "pakko" ohjelmien välissä. SIITÄ onko pukumies stressatumpi ja vetämättömämpi,kuin duunari ,on turha kinata, huvittavaa vaan kun mainosissa oletetaan pukumiehen työpäivän vievän mehut kertakaikkiaan.
Veikkaan, että oikein rasittunut raskaan työn tekijä, ehkä vielä perheellinenkin, ei jaksa illalla mitään kräämejä naamaansa levitellä. Senkin ajan käyttää perheen kanssa puuhailuun tai nukkumiseen. Tyynyliina vain rasvaantuu "kauneusnaamioista".