Sivut

Kommentit (22)

Raija

Ostin netistä VAHVA valkosipuliöljykapseleita 3x90 kpl oletin isomalla erällä olevan helpompi hankinta. MUTTA kyse on jostain kovamuovikapseleista joita ei saa edes saksilla rikki eikä katkaistua.  Kapselin kuorta ei saa edes pureskelemalla rikki.  EN TODELLA niele moisia, yhden nielin ennen tutkimista, 5 yritin sulattaa avattuani oliiviöljyyn kuorit pysyvät kovina eikä hajoa millään ovat kuin lasia.  Eivät ole ainoita valkosipulikapseleita joita olen ostanut, ensimmäiset vain tuollaisessa kuoressa.

Otin yhteytä tähän verkkokaupaan, pahaa pelkään etten saa kauppaa peruttua ja kärsin hinnan nahoisani... minulle hinta on kallis mutta kun asiaan tulee selvyyttä tiedoitan miten kävi

Vierailija

Kyllä tuore valkosipulin on jo vuosikymmenet tiedetty ja tunnettu terveyden edistäjä monelle tapaa. Älytöntä laittaa rahojansa joihinkin kapseleihin. Näitä turhuuden markkinoita ei nousisi jatkuvasti jos ihmiset hetken ottaisivat asioista selvää, eivätkä uskoisi kaikenmaailman huuhaata.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Minä olen aina liputtanut valkosipulin nimeen. Tosin hajun vuoksi kaupunkioloissa en voi syödä sitä säännöllisesti. Mökillä korvessa sitävastoin ei haittaa vaikka haisisi valkosipulille kuin menninkäinen. Olen lisännyt myös allergisen koiran ruokaan  valkosipulia,  ei ole pahitteeksi koirallekaan. 

Vierailija

Ruisleipää, päälle sipaisu margariinia ja valkosipuliviipaleita. A vot mitä terveysruokaa ja herkkua.  Valkosipuli ei ole sen suurempi hajuhaitta kuin ällöttävät, voimakkaat parfyymit, joita on ruiskittu ympäri ämpäri.

Alli Siini

Vierailija kirjoitti:
Ruisleipää, päälle sipaisu margariinia ja valkosipuliviipaleita. A vot mitä terveysruokaa ja herkkua.  Valkosipuli ei ole sen suurempi hajuhaitta kuin ällöttävät, voimakkaat parfyymit, joita on ruiskittu ympäri ämpäri.

Tai hengityksestä lemahtava vanhan viinan haju tai tupakan lemu. Minä syön valkosipulia päivittäin, samoin pistän voileivän päälle persiljaa ja chili-pippurin palasia. Nautin kylläkin lisäksi purkista vitamiineja ja hivenaineita. En enää ole työssä enkä asiakaspalvelussa (hih!), joten mahdollinen haju ei niin haittaa. Jos se karkottaa ystäviä, niin sille en sitten mitään voi. Sukulaiset eivät ainakaan minulle ole valittaneet.

Alli Siini

Vierailija kirjoitti:
Raaka valkosipuli säännöllisesti syötynä ei tuoksu hengityksessä.

Mitenkähän on? Minulta ainakin joku kysäisi: "Oletko syönyt valkosipulia?"  - Olen lukenut, että persiljan pureskelu häivyttäisi hajua.  Mutta minä tyttö vaan syön sitä valkosipulia päivittäin, ja suosittelen muillekin sen terveellisyyttä. Hajuherkät huudelkoot sitten minulle metrien päästä.

Sippusa

Mökin muori kirjoitti:
Minä olen aina liputtanut valkosipulin nimeen. Tosin hajun vuoksi kaupunkioloissa en voi syödä sitä säännöllisesti. Mökillä korvessa sitävastoin ei haittaa vaikka haisisi valkosipulille kuin menninkäinen. Olen lisännyt myös allergisen koiran ruokaan  valkosipulia,  ei ole pahitteeksi koirallekaan. 

Minä syön myös kaupunkioloissa, kun valkosipuli on niin terveellistä. Hajusta valittaville haistatan pitkät valkosipulit. Kyllä luja ystävyys terveelliset tuoksahdukset kestää, pahemmalta haisee vanha viina tai - huh! - tupakka.

Sippusa

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavani väittävät muuta. Persilja kuulemma poistaa tätä hajua, en ole tainnut kokeilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo o, kun itse tottuu ja lakkaa haistamasta, luulee että niin toisetkin.

Ei ketään pitäisi tuollaisella kuvottavalla hajulla kiusata kun hajuttomia valkosipulikapseleita on terveyskaupoissa ostettavissa. Valkosipuli on erittäinkin hyvä mauste moneen ruokaan, mutta rajansa kaikella. Kokenut tietää :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo o, kun itse tottuu ja lakkaa haistamasta, luulee että niin toisetkin.

Ei ketään pitäisi tuollaisella kuvottavalla hajulla kiusata kun hajuttomia valkosipulikapseleita on terveyskaupoissa ostettavissa. Valkosipuli on erittäinkin hyvä mauste moneen ruokaan, mutta rajansa kaikella. Kokenut tietää :)

Et ole ilmeisesti sattunut lukemaan että hajuttomat valkosipulikapselit ovat vedätystä. Tutkimuksissa oli selvinnyt ettei kapselit sisällä valkosipulia, eivät silloin myös aiheuta hajuhaittoja.

Vierailija

Tuoreella inkiväärillä on myös samanlaisia terveysvaikutuksia kuin valkosipulilla. Onnistuin inkiväärin avulla (ainakin niin luulen) välttämään tämän talven flunssat. Netistä löytyy monenlaisia ohjeita inkiväärin käyttöön. Siitä ei myöskään tule hajuhaittoja, koska torjuu tietojen mukaan myös hengityksen pahanhajuisuutta.

Vierailija

Minusta tuntuu että raakana syöty valkosipuli tuoksuu hengityksessä pahiten.Itse syön vain kypsennettynä.Ja hajuhaittoihin persiljaa pitäisi pureksia syönnin jälkeen.

Tuota inkivääriä en ole syönyt,tai no jossain ruuassa ehkä sittenkin.

Ei ole ollut flunssaa kop kop kop,toivottavasti ei enään tulekaan.

Hajuhaitoista,palveluammateissa olevilla toivoisi ettei käytettäisi voimakkaita hajuvesiä ym. ja ei se valkosipulikaan lähikontaktissa hyvältä haise,vaikka sitä itse syönkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat