klo 8:44 | 21.12.2014
Hei.
Sain ystävättäreltäni erään 37v miehen yhteystiedot joka siivoaa naisille ilmaiseksi. Mies haluaa toiminnallaan osoittaa kunnioitusta meitä naisia kohtaan:) Ystäväni oli kaverinsa kanssa tämän miehen tilannut ja kertomansa mukaan istuneet sohvalla ja juoksuttaneet tätä miesrukkaa kolme tuntia:)) Itse ajattelin nyt että tilaisin miehen ja laittaisin omaksi ilokseni siivoamaan jossain hassussa asussa. Onko hyviä ehdotuksia arvon kanssasiskot?:))
Herää kYsymys, miksi nöyrää ihmistä täytyy nöyryyttää, alistaa ja pilkata, käyttää noin hyväkseen. Eikö asiallisuus olisi arvonsa mukaista..siis jos tuo on totta, että joku avoimella hyväntekeväisyysmielellä tulee auttamaan. Mutta Joulunaikaan voi tapahtua mitä hyvää tahansa.
Kyllä minä olen aiheen aloittajan kanssa ainakin samaa mieltä, että jos kerrankin tilaisuus tarjoutuu nauramiselle niin siitä vaan! Miehet on meille naisille riittävän kauan nauranut, nyt on meidän vuoro! Tilaa rohkeasti vaan ja laita mies puunaamaan lattiat oikein huolella. Jos haluat nauraa, niin pue mies vaikka johonkin nättiin mekkoon niin näet miten helmat hulmuaa kun mies moppaa:))) Hyvä naiset!!
Arvoisa aloittaja,kummasta tässä on kyse. Jos pervoilusta jossa sekä mies, että sinä olette omasta halustanne mukana niin kaikki on ok. Mutta jos kyseessä on sairas halusi nöyryyttää toista ihmistä, niin mene hyvä nainen itseesi ja varaa aika terapiaan. Jos aloituksesi oli mielestäsi vitsi, täytyy sanoa, etten ymärräko huumoriasi. Pikkupata
Olen sitä mieltä, että ketään ei saa nöyryyttää vastoin hänen tahtoaan. Eikä toisen ihmisen kustannuksella nauraminen ole kovin toivottavaa. Tiedän kyllä, että on olemassa ihmisiä, jotka mielellään nauravat toiselle, mutta ehkä itse en arvosta sellaista ihmistä kovin korkealle. Aina voipi ajatella itsensä siihen tilanteeseen, johon nyt tätä tarinan miestä ollaan asettamassa, miltäpä tuntuisi.
Mikäli mies on asiallaan pyyteettömästi, sääliksi käy. Menettää varmasti kunnioituksen naissukukuntaan. Onko oikeudenmukaista maksattaa yhdellä hyväuskoisella toisten tekemät vääryydet? Jotenkin vaan epäilen miehen motiivia, että pelkästä auttamisen halusta... Olisi mukava kuulla miesten kommentteja, mitä he ajattelevat tällaisesta "enkelistä".
Miehelle itselleen on ok nimenomaan että naiset hänelle nauravat. Siksi hän tätä tekeekin. Mies itse kirjoitti, että nyt on naisten vuoro nauraa eli tämä on miehelle ihan ok.
Vinksahteneita tuntuu riittävän asiaan kuin asiaan, niin miehissä kuin naisissa, kuten ed. mainitussa tapauksessa.
Silti kukaan normaali, tervejärkinen nainen ei pysty saamaan tuosta iloa ja nautintoa. Mutta meitähän on moneen junaan. Pitäväthän jotkut piiskaamisestakin ja vielä maksavat saadakseen nautintonsa.
Jos mies haluaa osoittaa kunnioitusta naisia kohtaan alistumalla naurun ja pilkan kohteeksi, on viesti aika ristiriitainen. Ja kunnioitus aika kaukana.
Sinänsä toisen pyyteetön palveleminen on ihan ok, mutta tuohontarinaan liittyy ikäviä sivujuonteita ja jotain merkillistä "sovittamista"
Pientä välikommenttia tästä keskustelusta
Monenlaista dilemmaa on ihmisen mieltä askarruttamassa. Mutta hyvässä hengessä tätä yhdessä vatvomme. Se saa lämpöisen läikähdyksen rinnnan seutuun. Pitkästä aikaa. Ihmisillä, meillä on yhä toivoa!
Olen joskus nähnyt ilmoituksia missä alle 4kymppinen mies tarjoutuu naisille kotikäynteihin, mm.alastomana siivoilemaan. Varmaan tuolle miekkoselle sopii vaikka seksiasussa siivota tai tehdä mitä nainen toivoo.
Onko aloittaja oikeasti nainen vai onko tämä ketjun alku seksifantasian hakemista täältä kypsiltä naisilta ?
"joulun leikkejäkö?"
Ketjun aloittajana vastailen: olen kyllä 53- vuotias nainen, pidän itseäni tuikitavallisena naisena jonka elämässä on ollut sekä myötä- että vastoinkäymisiä. Kuulin asiasta hyvältä ja luotettavalta ystävältäni ja sähköpostikeskustelu kyseisen miehen kanssa vakuutti minut, että mies on asiallinen ja aidosti asialla. Elämässäni ei ole liikaa huumoria ollut ja jos tällainen tilaisuus tarjotaan, aion siihen tarttua. Kiitos kommenteista myös epäilijöille kuitenkin.
13.05 Ei ollut tarkoitus loukata, tuntui vaan niin epäuskottavalta. Vikahan ei ole sinun, vaan minun, koska olen elämän mutkissa ollut liian hyväuskoinen hölmö, josta on tullut ehkä liiankin tarkkaavainen nainen.
Pidä hauskaa, kun siihen on tilaisuus !
Joskus elämä voi olla taruakin ihmeellisempää. Jos uskaltaa riuhtaista itsensä irti rutiineista. Itse en uskalla. En tiedä edes haluanko. Olen kai tavallisuutta rakastava.
kiitos. Olinhan itsekin aluksi epäuskoinen, mutta sähköpostikeskustelu tämän miehen kanssa varmisti asian. No, ensi perjantaiksi saan ilmaisen siivoojan kotiini ja asukin on jo valittu:) ja aion todella todella nauraa!
Jännää nähdä millainen lösähtänyt äjiänkuvake sieltä ilmaantuu irstailemaan. On näitä epätoivoisia jotka yrittävät saada himoilleen laillista ilmaisutapaa aikaiseksi. Ötkötys.
hei
päätinpä tulla kertomaan epäilijöille, että siivoojamies kävi. Tuli juuri sovittuun aikaan ja oli äärimmäisen kohtelias! Siivosi ja tiskasi mukisematta ja siinä välissä kanniskeli kahvia minulle kun istuskelin sohvalla rentoutuen:) Enkä muuten ole hetkeen nauranut kun mies veti posket punaisena minun hänelle varaaman siivousasun ylleen:))
Aion todellakin tilata uudelleen saman pojan. Ja siitä maksusta: ilmaista oli ja mitään "sellaista" mies ei edes ehdottanut!