Ostoskärry ei ole vain mummoille!

Ostoskärryjä pidetään meillä arkisina mummokärryinä, mutta kauppakärry on kätevä junamatkoilla ja risteilyllä, kirpputorimyyjälle ja ostoksilla. Testasimme myös uudenlaisia, käteviä matkailurinkkoja.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Vierailija

nuo kauppakärryt on vain 90 cm korkeita, mikä on liian vähän keskipituiselle naiselle. laivakärryt on 105 cm korkeita ja siltä osin ergonomisempia kuin nuo, muuten vaikuttaa hyvältä tuotteelta

Vierailija

Ostin kerran tyylikkään matkalaukun joka oli myös sisustettu hienosti eikä maksanut paljon. Lähdin laukkuni kanssa ensimmäiselle lennolle ja menomatkan jälkeen laukku oli täysin ehjä. Paluumatkalla  Helsinki-Vantaa lentokentällä   kun sain hihnalta laukkuni, niin laukun kupeessa oli reikä ja toinen pyörä puuttui. Tein reklamaation Finnairille ja he lupasivat uuden vastaavan hintaisen  laukun tilalle. Ostin uuden Samsonite laukun ja maksoin erotuksen itse. Myyjä sanoi ettei tämä laukku hajoa koskaan. Laukku on ollut minulla 15-vuotta ja hyvin on pysynyt ehjänä. Jos matkustaa lentäen ei kannata ostaa halpis laukkua sillä niin kovakouraista on laukkujen käsittely lentokentillä. Olen ehdottomasti kaksipyöräisen laukun kannalla, sillä nelipyöräinen kulkee sujuvasti vain ihan tasaisella alustalla.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat