Vierailija

Hei!

Aikomukseni on lähteä viikoksi Fuengirolaan tai muuhun kohteeseen siellä päin n. 15.3 2015. Olisi vähän turvallisempi olo jos olisi matkaseuralainen, vaikka viihdyn hyvin yksiksenikin. Tietenkin asuttaisiin eri huoneissa, enkä etsi seikkailijaa. Olen 63 v. naimisissa oleva naisihminen ja vielä työelämässä.

Adaida

Kommentit (3)

Hei,

Missä päin Suomea asut ja miten sinuun saa yhteyden? Voitko avata jonkun e-mail osoitteen (gmail, hotmail jne) ja laittaa sen tänne, että sinulle voisi kirjoittaa? Mielellään tapaisin ainakin kerran ennen matkaa sillä jos kemiat ei yhtään kohtaa niin matkasta voi tulla turhauttava.

Olen 60 v sinkku nainen, hetero. En ole seikkailija. Matkaseura on hyvä juttu esim. syömään mennessä niin ei heti seuraan liimaudu epämiellyttäviä niljakkeita...

Oletko ajatellut jotain tiettyä seuramatkaa vai omatoimimatkaa? Olen matkustanut aika paljon sekä seurassa että yksin. Espanja on jäänyt näkemättä sen vuoksi olen kiinnostunut mistä kohteesta hyvänsä siellä. Viikko kevään aikana olisi ihan ok.

Hesalainen

Olen myös lähdössä espanjaan keväällä. Ajankohtaa en vielä sen tarkemmin ole päättänyt.

Olen naimisiissa, nainen, 63 vuotta. Asun Saksassa ja lennän täältä.

Nähtävyyksiä olisi mukava tutkia yhdesää. Voisi tehdä päivämatkojakin. Sevilla ja Cordoba kiinostavat!

En puhu espanjaa, saksaa ja englantia suomen lisäksi!

hyvää uuttaa voutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hei!

Aikomukseni on lähteä viikoksi Fuengirolaan tai muuhun kohteeseen siellä päin n. 15.3 2015. Olisi vähän turvallisempi olo jos olisi matkaseuralainen, vaikka viihdyn hyvin yksiksenikin. Tietenkin asuttaisiin eri huoneissa, enkä etsi seikkailijaa. Olen 63 v. naimisissa oleva naisihminen ja vielä työelämässä.

Adaida

p.adaida@outlook.com

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat