Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (6) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Runot Luukulla klo 20:56 | 31.12.2014 Luukulla Kommentit (2) Vierailija 1/2 | klo 18:28 | 1.1.2015 Olen Määttäsen lailla nostanut tekemäni tekstin arvosteltavaksi. Olkaa hyvä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/2 | klo 22:16 | 10.1.2015 Vierailija 01.01.2015 klo 18:28 Olen Määttäsen lailla nostanut tekemäni tekstin arvosteltavaksi. Olkaa hyvä. Olempa minä hyvä RUNOILIJA..kun kukaan ei halua sanoa sanaakaan arvosteluksi. Kiitos luottamuksesta! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Runot Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Runot Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
Vierailija 1/2 | klo 18:28 | 1.1.2015 Olen Määttäsen lailla nostanut tekemäni tekstin arvosteltavaksi. Olkaa hyvä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/2 | klo 22:16 | 10.1.2015 Vierailija 01.01.2015 klo 18:28 Olen Määttäsen lailla nostanut tekemäni tekstin arvosteltavaksi. Olkaa hyvä. Olempa minä hyvä RUNOILIJA..kun kukaan ei halua sanoa sanaakaan arvosteluksi. Kiitos luottamuksesta! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Olen Määttäsen lailla nostanut tekemäni tekstin arvosteltavaksi. Olkaa hyvä.
Olempa minä hyvä RUNOILIJA..kun kukaan ei halua sanoa sanaakaan arvosteluksi. Kiitos luottamuksesta!