Kaksi lastaan menettänyt Hannu: ”Lievitän tuskaani moottorisahalla”

Kommentit (7)

Vierailija
kirsikankukka55

Aivan upeita veistoksia. Ihaillen katselin. Miten joku löytääkin puun sisältä hahmon ja saa sen kuvaksi moottorisahalla.

Vierailija

olen lukenut lehden useitakertoja  tama kosketti minua kaksi lasta menettanyt vanhemmat

kuinka isa on ihmeellisesti tehnyt koskettavia veistoksia . olen itse 85v. isomummu.

tama on suurta rakkautta lapsista .##.85 v. harmaapaa.07 1 2015.

Vierailija

Voi että kun Hannu tekisit myyntiin, mutta ymmärrän, ne eivät olisi enää "hengeltään" sitä miksi teet ja mitä annat niihin. Aivan ihania enkeleitä:)

Vierailija

Äitini toi tänään pöydälleni lehdet joissa on jutut Annista. Itkin puoli tuntia ja kysenalaistin elämäni ja itseni. Minulla on myös Mulibrey Nanismi, mutta olen selvinnyt suhteellisen helpolla. Mietin itseäni. Miksi itkisin kun voin kerran hengittää? Miksi olisin onneton kun pystyn hymyilemäänkin. Voin juosta ja hyppiä joten miksi en tekisi niin. Minä tahdon elää ja jkunnioittaa elämääni tästä lähtien. Vaikka se on vaikeaa välillä.  Lopuksi minulle tuli hyvä mieli siitä että Annilla oli niin ihanat vanhemmat ja hän sai toteuttaa itseään ja viettää onnellisia hetkiä rakkaidensa kanssa. Hän osasi varmasti myös arvostaa joka hetkeä paljon enemmän kuin moni muu. Tarinanne avasi silmäni. Voimaa jokaiseen uuteen päivään. Enkelit kulkekoot kanssanne. Ninni Laurén

BKo

Kiitos tästä jutusta - voimia Anssin ja Annin vanhemmille. Jokainen löytää sen oman tapansa työstää surua ja tuo on taatusti upea tapa. Me menetimme ainoamme, lahjakkaan ja empaattisen, niin upean nuorukaisen vain 15-vuoden iässä ilkeälle aivokasvaimelle. Suru ja kaipuu ovat syvät ja suuret...rakastamme häntä ikuisesti <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat