Kommentit (4)

Vierailija

Subakuutti tulehdus on todella salakavala sairaus. Lääkäriltäkin voi jäädä huomaamatta. Itse olen sairastanut sen useampaan otteeseen. Alussa tulehdus aiheutti kilpirauhasen ylitoimintaa kaikkine oireineen, ja kipu oli ankara. Kun vihdoin pääsin eroon tulehduksesta kortisonin avulla ylitoiminta muuttui vähitellen vajaatoiminnaksi. Ikävä kyllä en vuosien saatossa "muistanut" käydä ottamassa näytteitä niin usein kuon olisi pitänyt, joten lopulta olin vuoteen omana vakavan vajaatoiminnan vuoksi. Nyt saan lääkitystä, ja terveydentila on parantunut huomattavasti. Muita sairauksia on myös, mutta kilpirauhasen osalta asia on tältä erää kunnossa tyroksiinilääkityksellä. hyvää vointia kaikille joilla on kilpirauhassairaus! 

Vierailija

kyllä on ihana häiriötila tuo yksinäisyys.täytän 66 v. ja miehesten päät kääntyy edelleenkin. olen lähes rypytön ja huolehdin itsestäni. pääsääntöisesti asun vapaa-ajan asunnollani lähinnä kovia kokeneen kollikissan kanssa .puutarha on kuin paratiisi ja aina vain pukkaa uutta ideaa. taaskin odotan kevättä kuin kuuta nousemaan.talvella ehdin hiihtään jos luoja suo kelejä ja lenkkeilen.talvella laadukkaat kirjat kyllä päihittää kaikenmaailman hihassa roikkujat.reissata en voi koska en pysty jättämään kissaa heitteille edes kesällä,niin on kovia kolli kokenut edellisessä elämässään.kesäaika on ystäville ja hyvälle ruualle. että tämöistä elämää mökkihöperöllä. ei vaivaa yksinäisyys! autan muuten ystäviäkin kaikissa pikkuremonteissa , aina valmis kuin partiopoika! jos pysyy vasara kädessä ja päässäkin vielä pyörähtää,niin ei mitään hätää.jatkan iisakinkirkon rakennusta kunhan routa sulaa!on se vain niin ihanaa olla yksin ,ei ole turhia jarruja,paitsi tuo rakas ihana kollikissa nimeltä poju. lopetankin nyt tämän hyvänolonvuodatuksen ja toivo kaikille yksiolijoille antoisaa elämää! jokainen on oman onnesa seppä.jokainen takoo niin hyvin kuin on annettu syntymälahjaksi taidot...

terv .orvokki yli-mattila

puh.0405580711

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat