Outo paketti ja lasku

Vierailija

Olin mukana eräässä hankkeessa, josta sanouduin irti jo vuoden 2012 alussa. Olin saanut lähettämäni asiakirjat takaisin ja ilmoituksen eroamisestani.

Viime perjantaina tipahti postiluukusta ruskeapahvinen paketti. Siinä oli pieni kirja ja 39 €:n lasku sekä maininta, josta sai sen käsityksen, että olisin yhä mukana hankkeessa. Paketin päällä ei ollut lähettäjän nimeä, josta olisi nähnyt, mistä se tuli. Jouduin siis avaamaan oudon paketin, nähdäkseni mistä oli kyse.

Tietenkin palautin välittömästi lähetyksen lisäten sisälle maininnan, etten ole tilannut kirjaa, mutta hiukan tai siis kovasti ihmettelin moista lähetystä. En viitsinyt ruveta ottamaan yhteyttä laskusta selvinneeseen lähettäjään vaan halusin asian heti pois käsistäni.

Onkohan kukaan muu mahtanut saada samanlaista ja mitä tästä sanotte?

Kommentit (9)

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Juu, kuule, on. Ihan samoin kun Hukkasen sukkien kanssa. Sukkia tuli ja tuli vaikka oli perunut jäsenyytensä ihan parikin kertaa. Nyt on sukkapaketit loppuneet. Onhan tässä hyötykin. Kun ei viitsinyt postiin lähteä rahtaamaan niin piti alkuun ne ylimääräisetkin. Nyt on sukkia  loppuiäksi.

Pysyypi sukassa Hukkanen. 

Juuli

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Aloittajalla ei ollut kyse tavarasta vaan oikeustoimesta.

Ai... jaaha. Ihan hyvin olisi voinut Hukkanen haastaa tämän sukkavapriikin oikeuteen aiheettomsta lähetyksistään. Joten siitä olisi tullut oikeustoimi. Ja minä kun olen luullut että kirjakin on tavaraa. No, mitäs se viirailijan mukaan sitten on.  Se kirja, meinaan.  Missäs muuten alkuperäinen kirjoittaja mainitsee jotain oikeustoimesta. Päinvastoin mainitsee palauttaneensa eikä ottaneensa yhteyttä edes lähettäjään. Lueppas uudestaan.

Juuli

Vierailija

Selvennän vielä.

Olin siis ilmoittautunut laajan joukon yhteiseen oikeustoimeen, mutta perunut osallistumiseni, koska hanke alkoi näyttää epävarmalta, kun sain enemmän tietoa. Se on muuten vieläkin kesken.

Kirja tuli tältä toimijalta siten kuin aluksi kerroin. En ollut koskaan tllannut mitään tavaraa mistään.

Ap

Vierailija
Vierailija

Selvennän vielä.

Olin siis ilmoittautunut laajan joukon yhteiseen oikeustoimeen, mutta perunut osallistumiseni, koska hanke alkoi näyttää epävarmalta, kun sain enemmän tietoa. Se on muuten vieläkin kesken.

Kirja tuli tältä toimijalta siten kuin aluksi kerroin. En ollut koskaan tllannut mitään tavaraa mistään.

Ap

Lisään vielä, että kirjaa näytään myyvän 49 €:n hintaan ainakin netissä. Melkoista bisnestä  ja vielä yritetään pakkosyöttää muka kymppiä halvemmalla. Nimeä en mainitse, koska en todellakaan halua mainostaa.

Vierailija

Muotia nykyään.  Kolme  laskua joita en ole nähnyt  on siirretty perintätoimistoille.  Osa vvuoden vanhoja.  Kahdesta olen pyytänyt laskua kirjallisesti, ei tullut.  Eli olisi vissiin pitänyt maksaa ilman  pankkitunnusta ja  yhtiölle jota ei ole.   Epäilen että hakkerit härnää. Tai verkkopalvelu joka noita ehkä hoitaa.

Vierailija
Vierailija

Muotia nykyään.  Kolme  laskua joita en ole nähnyt  on siirretty perintätoimistoille.  Osa vvuoden vanhoja.  Kahdesta olen pyytänyt laskua kirjallisesti, ei tullut.  Eli olisi vissiin pitänyt maksaa ilman  pankkitunnusta ja  yhtiölle jota ei ole.   Epäilen että hakkerit härnää. Tai verkkopalvelu joka noita ehkä hoitaa.

En ihan usko, että tuossa tämä oli kyseessä. Jos tulisi karhuamisia, tietäisin, keneen ottaisin yhteyttä.

Vierailija

Meinaan paketin lähettäjää, joka näkyi laskusta. En usko, että tulee mitään seuraamuksia. Ihme on, jos kukaan muu ei ole lähetystä saanut. Tietenkään moni ei käy täällä lukemassa.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat