Oopperalaulaja pudotti 45 kiloa – ”nyt elän kuin paratiisissa”

klo 10:25 | 20.4.2015
Hannu Ilmolahti, 57, teki hurjan elämäntapamuutoksen. Ruokavalio meni remonttiin, säännöllinen liikunta tuli osaksi elämää ja paino putosi 45 kiloa.Lue koko juttu
- Olipa kiva video! Mitä parasta mainosta tuolle kuntotalolle.
Kunpa tuon näköisiä miehiä juoksisi vapaanakin...
Minä muuten olin luullut, että voimakas laihduttaminen tekisi hallaa laulajan äänelle. Maria Callas näivetytti itsensä, eikä ääni kestänyt kovinkaan kauan. Mutta se varmaan oli liiallista laihduttamista.
Callas näivettyi muista asioista.
Sitkeässä on suomalaisen uskonto punaiseen lihaan, rasvaan, kaljaan ja kauhistus terveellinen ruoka. Aivopesu on tehnyt tehtävänsä. Ootteko kuulleet vegaanista jolla olisi sydän/verisuoni/metaboli ongelmia ?
Minulle ei ole maistunut liha kymmeniin vuosiin. Alun perin se jäi pois, kun nuorena laihdutin. Kyllä nykyäänkin syön joskus lihaa pitkin hampain, kun se jossain kyläpaikassa eteeni tuodaan, eikä ole muita vaihtoehtoja. Välillä kippaan kinkunsiivut salaa nenäliinaan ja salakuljetan pois. - Muuta epäterveellistä valitettavasti tulee syötyä, esim. hillomunkkeja, Runebergin torttuja ja laskiaispullia. Mutta alkoholin olen jättänyt kokonaan pois, senkin vähän mitä ennen naukkailin. Olen normaalipainoinen, välillä liippaa ylärajan lähellä. Uinti ja muu vesiliikunta on minulle mieleen, pienentää mahaa ja parantaa ryhtiä.
Maria Callas laihdutti lapamadon avulla. Siitä oli juttuja lehdissä vuosikymmeniä sitten. Kukin taplaa tyylillään...