Kommentit (12)

Vierailija

Olen ollut Tuulan potilaana 90-luvulla. Vieläkin muistan hänet erityisen mukavana, potilasta kuuntelevana ja osaavana lääkärinä. Kaikkea hyvää Tuulalle, olisipa hänen kaltaisiaan lääkäreitä enemmän!

Katja

Ihan samaa mieltä. Harvoin lähtee lääkäristä tunteella, että nyt on joku oikeasti asioista tietävä kuuntellut ja antanut hoitoa, josta on pidemmällä kaavalla apua. Kiitos

Susanna

Ihana Tuula! Tein aikoinaan Tuulan kanssa töitä viitisen vuotta. Niin ihana lääkäri ja mielettömän ammattitaitoinen ja näppärä. Tuli ihan ikävä Tuulaa.

Vierailija

Aivan mahtava lääkäri. Olin ihovaivojeni kanssa käynyt eri lääkäreillä parin vuoden ajan ja diagnoosi oli aina erilainen. Viimein yksi nuorempi lääkäri totesi, että hänen ammattitaitonsa ei tähän oikein riitä ja ohjasi Tuulan paikeille. Ennenkuin ehdin Tuulan vastaanotolla vuonna 2012 istua tuoliin, olin saanut oikean diagoosin ja hyvin kevyellä lääkityksellä vaiva saatiin kuntoon. Ja kenties parasta oli ystävällisyys ja lämpö, joka huokui Tuulasta.

Nainen

Upeaa! Olen tainnut Tuulan kanssa olla oppikoulussa samalla luokalla. Pitkälettinen, jo silloin inhimillinen tyttö, jonka käsittämättömän kaunista käsialaa ihailtiin. Ei hän silloinkaan vammaansa esille tuonut vaan oli kuten me muutkin. Valoisaa, upeaa jatkoa hänelle edelleen.

Vierailija

Enpä tunne yhtään sisäilmasta sairastunutta, joka olisi yt-neuvotteluiden johdosta sairastunut, mutta kaikki tuntemani (vertaistyössä olen) sairastuneet ovat liian ahkerasti oleilleet työpaikoillaan - jos siis työssä ovat sairastuneet.

Järkyttävä asenne, että psyyke saisi aikaan astman ja muut homeiden toksiinien aiheuttamat sairaudet. Ehkä vähän opintoja lisää suosittelisin, mutta muita kuin psykiatriaa.

Elisa

Wau! Hieno tarina, hienosta naisesta! Onnea Tuulalle jatkossa toimiinsa. Ja voimia työhön ja omaan elämään! Nostan hatun ja korkealle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä tunne yhtään sisäilmasta sairastunutta, joka olisi yt-neuvotteluiden johdosta sairastunut, mutta kaikki tuntemani (vertaistyössä olen) sairastuneet ovat liian ahkerasti oleilleet työpaikoillaan - jos siis työssä ovat sairastuneet.

Järkyttävä asenne, että psyyke saisi aikaan astman ja muut homeiden toksiinien aiheuttamat sairaudet. Ehkä vähän opintoja lisää suosittelisin, mutta muita kuin psykiatriaa.

Itsellesi suosittelisin opintoja lisää sekä tutustumista Tuulaan henk.kohtaisesti.

Kirsi samasta korttelista

Hei Himmu, vieläköhän muistat minua. Olimme parhaat ystävät lapsena kunnes perheeni muutti toiseen kaupunginosaan ollessani 5-6 vuotias. Äitinikin on sinua muistellut monesti kuinka sinnikäs ja taitava olit jo lapsena ja miettinyt missä mahdat nykyisin vaikuttaa. T:Kirsi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat