Sitoutumiskammo

Vierailija

Minun on helppo saada miesseuraa. Ja miehet yleensä haluaisivat jatkaa seurustelua kanssani. Minuun kuitenkin iskee kauhu.

Aluksi on hauskaa pelata tutustumisleikkiä. Mutta kun leikki alkaa miehen puolelta muuttua vakavammaksi väännän vaikka rautalangasta syyn erota. Ja tämä sama kaava toistuu joka kerta. Nyt olen saanut tietää olevani sitoutumiskammoinen. Minä, joka haaveilen ihanasta kumppanista rinnallani ja jolle aina on sattunut vain vääränlaisia miehiä.  

Katselin netistä sitoutumiskammosta. Siellä puhutaan vain sitoutumiskammoisista miehistä, ei naisista. En kuitenkaan jaksa uskoa, että olisin tässä suhteessa ainoa nainen.  Onko muitakin? Ja miehet kertokaa omia kokemuksianne. Haluan oppia ymmärtämään ja päästä eroon kammostani. Ja oikeesti kävellä vanhana käsikkäin miehen kanssa. Minulla on parasta aikaa uudessa suhteessani vaihe, jossa keksin syitä miksi en voi tavata ihan mukavaa miestä joka suunnittelee yhteisiä juttuja ja yhteistä tulevaisuutta ja miten muuttaisin hänen luokseen.  Kammonainen

Kommentit (2)

Vierailija

Nauti vain ihanan miehen seurasta ja yhdessäolosta. ei ole mikään pakko muuttaa yhteen asumaan.

Ei yhdessäasuminen miehen kanssa ole mitään herkkua. ( yli 40v:n kokemus)

Vierailija

Minä ainakaan en uskalla aloittaa vakavaa seurustelua koska olen niin monta kertaa petetty nainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat