lomalle huhtikuun puolessa valissa

Vierailija

Loma alkaa huhtikuun puolessa valissa eika ole matka kumppania. Olen 61v nainen ja olen reissannut monessa maassa mutta en koskaan yksin. Olen yrittanyt kerata rohkeutta lahtea yksin mutta en viela tieda miten tassa kay. Asun espoossa ja olen tyoelamassa mukana. Tykkaan menna lampimaan maahan ,kavella paljon ja syoda hyvin lasllisen viinin kera. Tykkaan ottaa myos aurinkoa ja rentoutua.

Kommentit (8)

lahdenpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Monella yksin eläjillä  on tuo sama ongelma. Lähipiiri on aviopareja, ei kukaan halua olla kolmas pyörä eikä lomat muutenkaan satu samaan aikaan. Jäätyäni leskeksi päätin, että matkustan yksin. Välttyäkseen yksin matkustajan lisämaksulta on vaihtoehtoja vähän ja pitää olla ajoissa varaamassa matkaa. Aina matkoilla tapaa mukavia ihmisiä, kunhan vaan on avoin ja aloittaa puhumisen rohkeasti tuntemattomienkin kanssa. Kaikki lomanani yksin matkustaessani olleen hyviä.

Vierailija

Te yksineläjät. Eikö teillä ole ystä'viä lainkaan?

Toki lo,a-ajat ei käy yksiin aina, ei myöskään pariskunnille.

Rantalomille voi mennä ihan hyvin yksin mutta maa pitää valita-

Vierailija

Olen jo varannut matkan Kreikkaan Rodoksen kaupunkiin 2 viikoksi aj. 26.4 -10.5

yhdelle. Minulla olisi vielä mahdollisuus vaihtaa se 2 hengen matkaan aj. 19.4 -

3.5. Tänä aamuna oli tarjous tälle ajalle 575 e/henkilö hotelli Cactukseen aamiaisineen

Apollomatkalla. Tämä aika olisi ihanteellisempi minulle, ei olisi liian kuumaa.

Etsin tupakoimatonta naishenkilöä kaveriksi. Olen virkeä 68 v. eläkeläisnainen Keski-Suomesta.

Rodos on tuttu paikka minulle, olen vieraillut siellä noin 15 kertaa.

17.2.2015

Vierailija

Tuolle alueelle ja tuohon hotelliin ei kiinnosta lähteä-

.

Itsellä kokemusta paremmasta hotellista toisella puolella kaupunkia. Oltiin siellä perheen kanssa pari syksyä sitten.

Nyt jähtee on mentävä yksin.

Ehkä kuitenkin kaupunkiloma on mulle parempi.

Vierailija
Mökin muori

Facebookissa toimii asiallinen Reissunaiset ryhmä joka koostuu eri-ikäisistä naisihmisistä. Sieltä voisit löytää potentiaalisen matkakumppanin.

Facebookiin ei kaikki halua mennä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat