MSAS

Vierailija

Onko jollain kokemusta msas analyysistä? Kiinnostaa kovasti, ja olen ajatellut mennä sellaiseen jos vaikka johonkin vaivaan löytyisi selitys.

Kommentit (4)

Vierailija

Onko Suomen kansallinen terveydenhuolto (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ja terveyskeskusjärjestelmä) takaperoisella ja surkealla tasolla, kun tällaista digitaalista analyysitarjontaa ei ole kaikelle kansalle?  

Koululääketiede on pahasti pihalla akupunktiotiedoissaan, mutta onko uskottavaa, että ruokalisäbisnes ja hivenainebisnes rahastaa "epämääräisillä" analyyseillaan herkkäuskoisia?  

Vierailija

Vähän saman sarjan "analyysi" kuin magneettikorujen hoitava vaikutus. eli ei mitään tieteellistä näyttöä.

Vuoden 2013 Huuhaa-äänestyksessä MSAS sai ääniä, mutta hävisi silloiselle voittajalle.

Skepsis-lehden keskustelupalstalta lainaan pätkän:

Monien itämaisten hoitojen pohjana oleville elämänenergian virtauksille ja näitä kuljetttaville meridiaaneille ei ole mitään vastinetta oikeassa luonnontieteessä.

Meridiaaneja tai energiavirtoja ei ole havaittu anatomian ja fysiikan keinoin.
Kuinka niiitä voitaisiin mittareilla sitten mitata?

Kyseessä on vain yritys paketoida vanhoja uskomushoitoja tieteellisen näköiseen pakettiin.

Hävyttömäksi homman tekee mainonta lasten allergioiden selvittämisestä.       

Vierailija
Vierailija

Onko Suomen kansallinen terveydenhuolto (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ja terveyskeskusjärjestelmä) takaperoisella ja surkealla tasolla, kun tällaista digitaalista analyysitarjontaa ei ole kaikelle kansalle?  

Koululääketiede on pahasti pihalla akupunktiotiedoissaan, mutta onko uskottavaa, että ruokalisäbisnes ja hivenainebisnes rahastaa "epämääräisillä" analyyseillaan herkkäuskoisia?  

Asia on juuri näin, 32 vuotta olen sairastanut ja apua ei ole terveyskeskuksesta saatikka erikoissairaanhoidosta. Jonkinlaista helpotusta olen saanut juuri msas analyysista ja funktionaalisen lääketieteen edustajilta. Terveyskeskuksissa lääkäreillä ei ole aikaa tai halua perehtyä vähänkään erikoisempiin sairauksiin. Verenpaine, diabetes, särkylääke ja antibiootti reseptejä osaavat kyllä kirjoittaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat