Vierailija

En tiedä onko minulla käynyt huono tuuri vai mikä. Olen etsinyt 60-70 haarukassa olevaa vapaata miestä. Käteen on jäänyt tyhjää. Miehet valehtelevat surutta. Pyörittävät montaa naista kerralla. Eivät pysähdy paremmin tutustumaan naiseen vaan on katsottava jos on sattunut tulemaan palstoille uusia naisia. On tullut ajatus, että ei siellä tosissaan kumppania etsitä vaan tapetaan aikaa, etsitään vain uusia ja uusia seksikontakteja. deittailun lopettanut

Kommentit (14)

Olen kokenut samaa. Siellä on vain miehiä jotka ovat sitoutumiskammoisia, salailevia ja itsekkäitä hyväksikäyttäjiä, jotka kuitenkaan eivät uskalla naiselle antaa muuta hellyyttä kuin minkä itselleen haluavat. Joka alueella he ovat vain ottamassa, silman lumeeksi alussa hetken toimitaan toisin, mutta totuus valkenee muutaman tapaamiskerran jälkeen.

Jos mies ei halua omaan elämäänsä mitenkään mukaan tai ei kerro elämästään, kannattaa kääntää selkä sille miehelle heti. Siitä ei seuraa mitään hyvää, vain pettymyksiä. Koska hän tai he pyörittävät tätä rulettia vain omien tarpeidensa ja tahonsa mukaan. Vaikka leperrellään tekstareilla ja meilissä, mutta totuus tapaamisessa on aivan muuta. Mitään kestävää ei tuollaisen ihmisen kanssa rakenneta.

Olemme parin ystäväni kanssa deittailleet netissä eri pitkiä aikoja. Kaikki olemme tulleet siihen tulokseen, että ainakin meidän ikäluokassa miehet siellä on vain outoja tyyppejä. Ei todellisia kumppani ehdokkaita. Yhdyn täydellisesti edellisiin kommentoijiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ompas onni etten ole eksynyt teittipalstoille, kun siellä on vain noin mitättömiä miehiä, niitähän on muuallakin ihan pilvinpimein. Mihinkäs ovat hävinneet kunnolliset rehdit miehet, ovatko kaikki jo varattuja?

Vierailija

Ompas onni etten ole eksynyt teittipalstoille, kun siellä on vain noin mitättömiä miehiä, niitähän on muuallakin ihan pilvinpimein. Mihinkäs ovat hävinneet kunnolliset rehdit miehet, ovatko kaikki jo varattuja?

Deittipalstoilla on sellaisia miehiä jotka eivät live-elämässä onnistu luomaan suhteita. Samoin sieltä löytyy myös varattuja miehiä jotka vaan etsivät ns. salarakasta omiin itsekkäisiin tarkoituksiinsa.

Eli ei kannata teittipalstoilta etsiä kunnollista ja rehtiä miestä.

Näyttäisi siltä että tässäkin asiassa poikkeus vahvistaa säännön. Eräs ystäväni löysi itsellensä miehen juurikin deittipalstalta. Ihan kunnollinen ja luotettava ukonköriläs, muutaman vuoden ovat jo yhdessä asuneet. Eli kannattaa ainakin yrittää, joskus voi se kultajyvänenkin löytyä.

Olen hieman nuorempi, eli vähän päälle viisikymppinen, ja olen joutunut "tilanteen pakosta", eli leskeksi jäätyäni hakemaan seuraa deitti-palstoilta. En nimittäin muuten tunne ketään vapaita miehiä, koska olen ujo ja kotona viihtyvä. En tietenkään heti niin tehnyt, vaan oltuani vuoden verran yksin.

Pettymykseni on ollut melko suuri, sillä ei minunkaan kohdalleni ole osunut sellaisia mukavia, tavallisia ja rehtejä miehiä, jotka haluaisivat alkaa seurustella naisen kanssa ihan vakavissaan.

Seksin ruinaajia on moneen lähtöön, jopa ihan nuoria miehiä! Suurin osa näistä ruinaajista on kuitenkin ikäisiäni tai vanhempia miehiä, eronneita ja sitoutumiskammoisia.

Seurustelin erään hyvin puheliaan ja eronneen miehen kanssa yli vuoden, vaikka hänkin oli sitoutumiskammoinen, sillä en ole kärsimätön luonne, ja kun hänessä oli hyviäkin puolia. Lopulta sain tarpeekseni, sillä hän ei ollut saanut selvästikään käsiteltyä eroaan loppuun. Aina tavatessamme mies käytti minua "terapeuttinaan", itse edes varmaan tuota tajuamatta!

Hän ei myöskään halunnut sitoutua, joten lopulta sain tarpeekseni, ja lopetin suhteen.

Olen kirjoitellut monille muillekin ja tavannut useita eronneita, mutta aina he tuntuvat olevan katkeria, jotkut jopa koko naissukukuntaa kohtaan! Nyt olenkin todella turhautunut, sillä en enää tiedä, mistä kummasta voisi löytää tosissaan pitempiaikaista seuraa hakevan miehen.

Ne, jotka hakevat pelkästään seksiseuraa, voisivat sen heti reilusti kertoa. On myös käsittääkseni olemassa palstoja, joilta voi hakea vain seksiseuraa - miksi ihmiset eivät osaa käyttää näitä palstoja oikein!?

Olen pettynyt ja turhautunut, sillä oletan, että loppuelämäni joudun elämään sinkkuna, vastoin tahtoani. :(

Sitten on näitä ikuisia etsijöitä jotka miellyttävällä ja herrasmiehen käytöksellään saavat naisen hurmattua. Monella se hurmaamisen tarve vain on jäänyt pysyväksi olotilaksi. Kun luulevat saaneensa ´varman saaliin´niin eikös siinä sivussa aleta silmäillä taas uutta uhria välittämättä siitä miltä kumppanista tuntuu. Siihen tilanteeseen ei tietenkään kannata jäädä, mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Löysin aviopuolisoni kuusi vuotta sitten deittipalstalta,rehti,päihteetön ja "ongelmaton"upea aikuinen mies! fiksu eläkeläinen ja tehnyt upean uran teollisena muotoilijana,neljän aikuisen tyttären rakastava isä ja erinomainen iso-isä,listaa voisin jatkaa pitkään,mutta,,,

kyllä kunnon miehiäkin löytyy aivan varmasti! seurustelimme lue kirjoittelimme vuodenpäivät tapailimme 6kk,kunnes "löytöni"pyysi minua vaimokseen,häistämme on nyt kuusi vuotta ja olen ikionnellinen löydöstäni:)

ilman deittipalstaa emme varmaankaan olisi tulleet tuntemaan toisiemme,paljon on varmasti kuvaamianne miehiä ja naisia,mutta kannattaa tutustua rauhassa,selvitellä kumppanin aikeita ja taustoja(googletus)on hyvä apu,jäävät epärehelliset heti "kiinni"

onnea ystävä haulle ja rohkeutta

mummi 1956

Kannattaa myös valita deittipalsta jolta seuraa hakee,tarjontaa riittää,myös ilmoituksen laadintaan on syytä varata aikaa ja "älliä"ja tärkeintä,mitä itse on valmis antamaan tulevalle parisuhteelle,vai onko vain haluavana/ottavana osapuolena ko.suhteessa?

eli onko elämäni sellaista hyvää,tyydyttävää,iloista ja onnellista,josta haluan,tahdon jakaa osan myös ystävälle,vai olenko vain etsimässä "onnea"jostain toisesta-jonkun toisen kautta? etsimässä jotakin joka täyttää oman sisäisen tylsyyden ja tyhjyyden?(joku joka tekisi minusta onnellisen) jos näin on ovat ystävänhaun lähtökohdatkin "väärät"ja ystävää tuskin löytyykään:(

eli tarkkaakin-tarkempi pohdinta miksi ystävä? miksei oma onni riitä? mitä tarjottavaa minulla on ystävälle? miten minun ystävyyteni poikkeaa tuhansista muista ystävyyden tarjoajista? olenko todella valmis ystävyyteen? jms...

taustat kuntoon! googleta mahdollinen ystäväsi,hyvällä tuurilla löydät jopa kuvankin,tutustu ystäväsi harrastuksiin,ystäviin,lapsiin,ja kysele millainen uusi ystäväsi on heidän mielestään?jos mahdollista "haastattele"ex-puolisoa,lapsia,poika-tai tyttökaveria jms,,,selvitä onko vapaa-todella vapaa vai jo avioitunut yms? älä kiirehdi seksuaalista kanssakäymistä,tutustu ensin kunnolla,-jos tuntuu että ystävä ei ole aito-ja rehellinen lopeta suhde välittömästi,jos tuntuu "liian hyvää ollakseen totta"luota tunteeseen ja lopeta suhde välittömästi,

ystävän etsintä on taitolaji ja kultahipun löytäminen hiekasta vaatii työtä+taitoa,mutta se kannattaa varmasti:)

onnellinen iso-äiti

klo. 14:58.

Kenellekä haet seuralaista, kumppania? Työkaverille, pojalle, naapurin ukolle, akalle.?Tässä esimerkki täysin epävarmasta ja huonoitsetuntoiseta ihmisestä. Muiden mielipiteet ovat tärkeitä!  Uskomatonta peliä! Ohjeita joissa ei ole mitään todellisuuspohjaa. Jos minusta olisi joku kiinnostunut ja toimisi noin, en luottaisi häneen.

Kipa1

Aivan ,deittipalstalla on ,nuoret miehet ja seksiä vain hakevat,näin kokemus minulla.Yms.....
Yksin olen ja joskus ikävä toista ihmistä.
En itse pysty yhden illan suhteisiin.
Olen myös miettinyt ,olenko aseksuaalinen vai niin huono itsetunto,että en ota vastaan mitä tarjotaan.
Onko kukaan kuullut aseksuaalisten deitti sivustoista.

MillaMagia

Luulisi että naisilla olisi vientiä deittipalstoilla?

Toisaalta kokemukset deittipalstoista on kanssa yleensä että miehiä kiinnostaa vaan ne nuoremmat tytöt siellä ja niitä sivustot pommittavatkin koko ajan rahan perässä.

Itse olen muutamalla sivulla mukana ja ystäviä hakemassa (tarkoin määriteltynä). Niin on siellä muitakin yhtä yksinäisiä kuin minäkin. Muutama on laitellut jotain kuvia itsestään (Sellaisia kuvia) mutta ne onneksi voi vaan potkia pois. Kuka tervejärkinen laittaa vehkeittensä kuvia heti alkunsa keskusteluun? Somedeitti ainakin on mulle ollut sopiva, ei kustannemielessä eikä myöskään ole heti törkymöykkyjäkään. 

Vierailija

Aloituksen kirjoittaneelle. Oletko varma, ettei naisissa ole samalla tavalla epäsosiaalisesti käyttääntyviä?

Vierailija

MillaMagia kirjoitti:
Luulisi että naisilla olisi vientiä deittipalstoilla?

Toisaalta kokemukset deittipalstoista on kanssa yleensä että miehiä kiinnostaa vaan ne nuoremmat tytöt siellä ja niitä sivustot pommittavatkin koko ajan rahan perässä.

Itse olen muutamalla sivulla mukana ja ystäviä hakemassa (tarkoin määriteltynä). Niin on siellä muitakin yhtä yksinäisiä kuin minäkin. Muutama on laitellut jotain kuvia itsestään (Sellaisia kuvia) mutta ne onneksi voi vaan potkia pois. Kuka tervejärkinen laittaa vehkeittensä kuvia heti alkunsa keskusteluun? Somedeitti ainakin on mulle ollut sopiva, ei kustannemielessä eikä myöskään ole heti törkymöykkyjäkään. 

Pari vuotta sitten erehdyin uteliaisuuttani sivustolla jossa vakavasti seuraa hakevat sai jättää ilmoituksen ja kuva oli vaatimuksena. Ja epäilen, että et ole katsonut millaisilla kuvilla ne naiset itseään mainostavat! Miehet ovat rivoja mutta varmaan on ettei ainakin yhtä hyviä/pahuudessa ovat naisetkin.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat