Suolistosairas – joko sinulla on vessapassi?

Kun hätä ei lue häveliäisyyttä: tulehduksellisia suolistosairauksia sairastavan on päästävä nopeasti pytylle, oltiinpa sitten kaupungilla tai kahvilassa.Lue koko juttu

Suolistosairas – joko sinulla on vessapassi?

Kommentit (8)

Minulla on ollut tämä samainen tauti noin 35 vuotta.Yritin saada vessapassin mutta se osoittautui minulle liian kalliiksi.Joudun syömään paljon muitakin lääkeitä kuin mitä kuuluu crohnintautiin,että se siitä passista.

Vierailija

Minulla on ollut tämä samainen tauti noin 35 vuotta.Yritin saada vessapassin mutta se osoittautui minulle liian kalliiksi.Joudun syömään paljon muitakin lääkeitä kuin mitä kuuluu crohnintautiin,että se siitä passista.

Tarkoitatko, että kyseinen vessapassi maksaa jotain suolistosairaille? Miten ne muut lääkkeet vaikuttaa vessapassin käyttöön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vessapassi on Crohn ja Colitis yhdistyksen jäsenkortin takana, jäsenenä saa mm. jäsenlehden kotiin neljä kertaa vuodessa sekä pääsee osallstumaan yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin jäsenhintaan (ilman jäsenyyttäkin saa osallistua, mutta maksaa silloin täyden hinnan). Jäsenyys kustantaa vuonna 2015 25 euroa.

Mitä sitten kun näissä peltomarketeissa ei ole vessoja. Oulun Limingantullin uudessa Prismassa on yksi vessa ja siellä yksi vessanpönttö. Ruokapaikkakin löytyy. Nyky omakotitalossa on kusipaikkoja enemmän.

Tähän mitään passia tarvita.

Vessan ovi auki NYT! Pitäisi laukaista sen verran asiakaspalveluhenkisyyttä että ovi aukeaa, oli sitten krooninen tai äkillinen hätä kyseessä. Ei sinne vessaan kukaan tepsuttelemalla huvikseen mene.

Muistuttaisin jokaista saniteettitilassa käviää hyvästä tavasta siistiä jälkensä.

Hyvä käsihygienia hoituu vedellä ja saippualla, kiitos! Pia Tiainen 03052015

Vierailija

Käykääpä kokeilemassa Oulun Kelalla vessaan pääsyä ilman passia, ette selviä sieltä puhtain housuin pois.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat