Kommentit (1)

Vierailija

Tuntuu, että nykyaikana kaikki vempaleet on tehty niin huonosti, että ovat jo ostettaessa rikki ja kun kauppa on saanut rahat niin asiakas ei enää kiinnosta. Ostin upouuden digiboxin. Vein kotiin ja asensin. Mutta kaukosäädin ei toiminut. Kiikutin sen samantien takaisin kauppaan. Totesivat, että on hutikappale eli risa. Sanoivat, etteivät anna uutta tilalle vaan lähettävät tämän risan huoltoon, saisin sen takaisin viikon päästä. Jouduin siis maksamaan valmiiksi risasta tavarasta vaikka uutena sen ostin enkä päässyt tuotetta edes käyttämään ! Vasta viikon päästä sain uuden kaukosäätimen tilalle kun risa ei ollut palautunut huollosta ja sanoin, että vien asian eteenpäin.

Työterveyslääkäristä jouduin reklamoimaan ihan potilasasiamiehelle asti kun lääkäri diagnisoi minulla sairauden, jota minulla ei ollut. Määräsi vahvan lääkityksen summan mutikassa odottamatta laboratorio kokeiden tuloksia. Onneksi tajusin olla ottamatta lääkkeitä kun epäilin diagnoosia vääräksi. En saanut mitään korvauksia koska en kuollut enkä saanut vammaa. Lääkäri sai pelkän huomautuksen ja jatkaa työssään kuin ei mitään...

Olen myös joutunut reklamoimaan hammaslääkäreistä. Otin työstä ruokatunnin yhteyteen tunnin vapaata hammaslääkäriajan takia. Istuin odottamassa noin tunnin kun hoitaja tuli sanomaan, että lääkäri ei ehdi vastaanottaa minua kun on aikataulusta jäljessä ja lähtee ruokatunnille! Niin että varataanko uusi aika? Arvatkaa vaan, varattiinko! En olisi kimpaantunut jos heti oltaisiin tultu sanomaan mutta annettiin istua turhaan tunnin ajan. Sanoin asiakassuhteeni irti ja vaihdoin lääkäriä. Mitään korvausta en saanut mentetystä työajasta. Asiakkaat kyllä velvoitetaan tulemaan ajoissa ja jos ei ilmaannu paikalle ajoissa niin siitä veloitetaan. Kerran yksi toinen hammaslääkäri oli myös aikataulusta myöhässä. Hän sentään otti minut huoneeseensa ja sanoi, että nyt on niin kiire, etten ehdi tekemään mitään!

Nihkeästä ja huonosta asiakaspalvelusta on vaikea reklamoida. Millä sen voi todistaa?

Nykyaikana tarvitsee sinnikästä ja jaksavaa luonnetta, jos jotain uutta ostaa tai joitain palveluita joutuu käyttämään.

Reklamaatioita tehnyt

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat