Meidän kesken

Vierailija

Miksi nuo keskustelut suljetaan heti? Voisivathan ne jäädä elämään "omaa elämää" sen jälkeen, vaikkei vierailija enää olisikaan mukana.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Siis, Juuli, jatkuuko suljettu keskustelu jossakin?  Milla haulla? En löydä. Ota jokin malliksi auki.

Vierailija

Etkö mahtane saada keskustelun auki kun klikkaat keskusteluotsikkoa Meidän kesken yhteisotsikon alla, vaikka siinä on lukko, se aukeaa. Ainakin minulle.

Vierailija
Vierailija

Etkö mahtane saada keskustelun auki kun klikkaat keskusteluotsikkoa Meidän kesken yhteisotsikon alla, vaikka siinä on lukko, se aukeaa. Ainakin minulle.

Aivan niin. Kysymyksiä ja asiantuntijana olleen henkilön vastauksia voi lukea lukitsemisesta huolimatta. On parempi, että määräajan jälkeen ketju lukitaan, koska  muuten ketjuista tulisi mainostajien ja "ravintohuuhentaalien" temmellyskenttä. Johan noita esiintyjiä on nähty.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Siis, Juuli, jatkuuko suljettu keskustelu jossakin?  Milla haulla? En löydä. Ota jokin malliksi auki.

Otan vaikka -kuvista kiinostunelle-. Kirjotan hakuun - kuvista kiinnostuneille-. Vaikka on suljettu niin näkyy, on ainakin ennen näkynyt. Laitan sen otsikkoriville.

Juuli

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tietysti tää tuli jo tuon edellisenkin otsikkoriville. Höh.

Juuli

Oman tiedoston kuvat saa tänne esim. tuolla alla olevalla-selaa-.

Tietysti muuallekin foorumille samanlailla.

Vierailija

Kuvat, kuvat...

Niin mutta miten löytyy lukitulle keskustelulle jatkoa ? Ei taida jatkoa löytyä mutta nuo tiettyinä kellonaikoina olleet keskustelut ovat luettavissa lukituksesta huolimatta.

Vierailija

Kirjoita hakuikkunaan joka on.. Hae keskusteluista..on joka aiheotsikoiden alapuolella..kirjoita siihen vaikka Kilpirauhasen hoito...tai Kilpirauhasen vajaatoiminta..tai mainitset vain kilpirauhanen niin tule keskusteluja vaikka kuinka paljon, sitten valitset klikkaamalla ja katsot ja luet taas jos miellyttää. Ja vain sinä itse tiedät mitä haet, mutta tässä on kuitenkin jotakin asiaasi auttamaan.

Vierailija

Taas kerran! Ei olla viitsitty/jaksettu lukea kunnolla tai ei olla ymmärretty aloittajan viestiä. Ketjut tietty näkyvät, ei aloittaja sitä tarkoita vaan sitä että kun ketju on lukittu niin sitä ei enää voi mitenkään kommentoida. No, onneksi mulla tätä rautalankaa riittää. Sitä tässä vääntelen torstain ratoksi.

Vierailija
juuli

Tietysti tää tuli jo tuon edellisenkin otsikkoriville. Höh.

Juuli

Oman tiedoston kuvat saa tänne esim. tuolla alla olevalla-selaa-.

Tietysti muuallekin foorumille samanlailla.

Mitä se Tupajumi taas natisee ihan aiheen vierestä? Kukaan ei ole tässä ketjussa kysynyt yhtään mitään kuvien liittämisestä. Opettele lukemaan!

Vierailija
Vierailija

Taas kerran! Ei olla viitsitty/jaksettu lukea kunnolla tai ei olla ymmärretty aloittajan viestiä. Ketjut tietty näkyvät, ei aloittaja sitä tarkoita vaan sitä että kun ketju on lukittu niin sitä ei enää voi mitenkään kommentoida. No, onneksi mulla tätä rautalankaa riittää. Sitä tässä vääntelen torstain ratoksi.

Kyllä se tuolla aiemmin kerrottiin ja nämä minun tekstini ketoo vaihtoehdoista joista voi löytyä hänellekin apua...riittää rautalankaa.Minä nimitän sitä kuitenkin kauniimmin kärsivällisyydeksi!

Vierailija
juuli

Ei niitä ole poistetettu. Kyllä ne sieltä -katso lisäää.- löytyy. Tai haulla.

Kuka sanoi, että ne on poistettu? Kuka sanoi, ettei ne löydy?

Vierailija
Vierailija
juuli

Kuka kysyy typeriä, jos on tietoo, niin antaa tulla, eikä viisastella.

Vierailija
Vierailija
juuli

Henkilöt jotka eivät vaivaudu lukemaan alusta asti mistä on kysymys, voisivat jättää tyhmät kommenttinsa kirjoittamatta. Lukittu on ..voi vain lukea ..ei kirjoittaa mielipiteitään!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat