Vierailija

Aika usein törmää kommenttiin :  Miksiköhän tämä ketju on aloitettu ?

En kuiten ole löytänyt aihepiiriluetteloa missä olisi sallitut ja kielletyt aiheet ilmoitettu.

Tuo  sivunumike on kuitenkin valheellinen : sana on vapaa.

Kommentit (11)

Saa vapaasti katsella aina vain suurenevia mainoksia.Voi sentään! Se tarkoittaa varmastikin sitä, että jokainen kirjoittaja saa ilmaista mielipiteensä milloin mistäkin, niin minä koen. Saa vapaasti myös aloittaa uusia keskusteluja sen otsikon alle mitä itse tykönään mielii, näin minä olen kokenut ja tehnyt.

Voi sitä ihan itse ottaa selvää, klikaten löytyy kaikki mitä tarvitaan, sellainen on nykyään tämä uusi maailma. Ei aina ole syytä odottaa, että joku muu antaa ja teke valmiiksi. 

Ainakaan terveyspuolen virheistä ei saa kirjoittaa.  Ketju kesti kaksi päivää, sitten tuli noutaja

Eli tavanomainen hallinnon suojaaminen  

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eilinen Trollit aihe poistettiin. Trolli-sanasta en tykkää, se ei tiedä ikinään mitään hyvää, mutta eilen oli muuten aika kiintoista,  moni kertoi muutoksen tarpeesta ja terävämpien keskustelujen toiveestaan. Jäi harmittamaan kun viimein sain sanottua ettei latteudet ja hymistelyt anna mulle sitä mitä mojova keskustelu parhaimmillaan voi antaa, niin jopahan poistatettiin kaikki. Sinne meni toiveeni roskakoriin.

Kuka jaksaa aina kiitellä kuvia ja tekstejä ja aina jättää sanomatta sen mitä tuntisi miletään painavan? Henkireikä olis monasti tarpeen, mutta onko se henkireikä jos käy vaan kannustamassa toisia? Jos uskallat väläyttää kiukkuasi ja yrität sanoa että nyt ottaa aivoon, niin kohta tullaan sanomaan että oletpa ilkeä ihminen. Joskus voi joku uutinen kiehuttaa sappea, semmoisestakin voisi sanaa vaihtaa. Voi olla myös jotain niin kutkuttavaa ettei sitä latteuksien ja fraasien kera voi sanoa. Sanan vapaus, hyvän maun rajoissa saisi olla sallittua. Siis ei pidä sotkea varsinaista törkyä ja kipakkaa sanaa toisiinsa.

Vierailija

En kaipaa kipakoita keskusteluja.Haluan tasaista tietä näin vanhemmalla iällä.Riittää minulle.

Vai on ylläpidon rouvalta puhti poissa. Mutta tulihan reilu 6 vuotta uhoo ja tuhoo.

No jaa, eipä sopinut voimakas mielipiteeni ilman herjaa ja ivaa tuonne "kullikeskusteluun". Heti joku koitti tehdä minut naurettavaksi. Sellaistahan se täällä sitten lie, joko taivut toisten tahtoon tai pysyt poissa.

Vierailija

En kaipaa kipakoita keskusteluja.Haluan tasaista tietä näin vanhemmalla iällä.Riittää minulle.

Jokaiselle jotain. Tottakai rauhalliselle ja kauniille keskustelulle on tarvetta mutta voisihan olla jotain radikaalimpaa heille jotka sellaista kaipaavat, vai voisiko?

Vierailija

No jaa, eipä sopinut voimakas mielipiteeni ilman herjaa ja ivaa tuonne "kullikeskusteluun". Heti joku koitti tehdä minut naurettavaksi. Sellaistahan se täällä sitten lie, joko taivut toisten tahtoon tai pysyt poissa.

Voimakan mielipide saa vastaansa myös voimakkaan reaktion muissa. Ja aina vastaus ei ole edes asiallinen. Sen riskin ottaa se, joka haluaa ilmaista mielipiteitään. Ei kannata lannistua, vaan jatkaa mielipeteen ilmaisua.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat