Näin näytät varmasti nuorekkaalta – lukijoiden 70 vinkkiä

klo 16:02 | 10.12.2017
ET-lehden lukijat innostuivat kertomaan, mitkä ovat heidän salaisuutensa nuorekkaaseen ilmeeseen.Lue koko juttu
ET-lehden lukijat innostuivat kertomaan, mitkä ovat heidän salaisuutensa nuorekkaaseen ilmeeseen.Lue koko juttu
Ladataan...
Sivut
Kaikkia noita ylläolevia olen varmaan yrittänyt noudattaa, mutta ikä ja maan vetovoima vaikuttavat...
Ihminen voi vanhentua kauniisti ja arvokkaasti, itsestään huolehtien mutta ikä saa näkyä kasvoista. Kauheinta on vanha akka joka yrittää näyttää ikinuorelta (miehen mielipide)
Ei mieskään fiksulta näytä jos yrittää olla nuorempi kuin on. Eikö ihmiset itse tajua tota. Joskus ihan naurattaa kun näkee miehen, jolla värjätty tukka!
Mitä ihmettä, että pitäisi harmaat hiukset sävyttää näyttääkseen nuorekkaalta. Olin tässä typerässä luulossa yli 20 vuotta. Pikkasen kun alkoi harmaata tulla niin aloitin värjäämisen ja siitä alkoi vuosikymmeniä kestänyt kierre. Viime vuoden kesällä päätin, että nyt riitti. Kesti yli puoli vuotta, että värjätyt hiukset kasvoivat pois. Kauemmin olisi kestänyt jos minulla olisi pitkä tukka.
Nyt minulla on ihana, pehmeä, kaunis täysharmaa tukka. Kampaaja sanoi, että pehmeys johtuu siitä, että väriaineet eivät enää koveta hiuksiani.
Kaikki ystävät ja mieskin (!) ovat kehuneet nykyisiä hiuksiani. Ei se siis ole väristä kiinni, se nuorekkuus.
Kyllä on pinnallinen koko ET-lehtikin. Pitäisi näyttää nuorelta, ei omalta itseltään. Mutta eihän sitä tarvitse, kun ei välitä, eikä ota paineita!
Miten niin pinnallinen? tottakai meidän on huolehdittava tästä " tomumajastamme", onhan se sielun koti.
Vaikka tärkeintä on tietenkin se sisäinen rauha.
Ei pidä unohtaa värjätä "huartupsuu". Kontrasti on paljon puhuva, jos yläpää on huolella hoidettu, mutta toinen pää on unohdettu.
Minä olen luonnostaan ikäistäni hyvin paljon nuoremman näköinen ja oloinen. Samoin oli äitini ja on tyttäreni. Ja eipä se tee minua yhtään onnellisemmaksi. Joskus toivon, että alkaisivat ne rypyt jo tulla.Eläkeläisten humpissa on vientiä ja ihmettelyä mitä noin nuori nainen täällä tekee, eläkeukkojen ja -mummojen seassa. Lavoilla nuoret miehet hakevat minua ja kun minä en ole kiinnostunut heistä. Ikäiseni miehet jotka kiinnostaisivat minua eivät uskalla lähestyä. Paitsi vonkaajat. Naiset yleensä suhtautuvat hyvin. Vain harva on kateellinen.
Tärkeintä minusta on ihmisen sisäinen rauha ja tasapaino. Pikkupata
Nuorekkuus näkyy myös asennossa, jos ryhti on suora, näyttävät vaatteetkin paremmilta. Tukka voi olla naisella harmaa tai sävytetty, siitä ei riipu nuorekkuus.
Miks ihmeessä ei saa näyttää ikäiseltään ?
Onko se jo kiellettyä ?
Järkyttävää nämä ulkonäkö paineet vauvasta mummoon . Äääärrrrrrr.
Mikään ei ole niin tyhmää, kuin nykyään on muotia kuvata omaa takapuoltaan !!!!
Kenellä isoin takamus, siinäpä sitä kaudeuden tavoitetta.
Kannattaa siis lähettää vaikkapa kuva takapuolestaan, jos katsoo sen olevan se kauniimpi osa itsestään
.
Jokainen on kaunis omana itsenään.
Kuinka moni on ihan rehellisesti omansa ikäinen, vapaaehtoisesti? Ikä näkyy myös siinä, onko ilme positiivinen vai onko koko ajan joku asia pielessä!
Kuka määrittelee, minkä näköinen on 50-vuotias, minkä näköinen on 60-vuotias etc.?
Kas kun listalla ei ollut kauneusleikkauksia, kasvojenkohtotuksia ja muita! Ihan oikeasti tekee pahaa nähdä kuvia vanhojen rouvien leikellyistä naamoista kun naaman iho on kiristetty niin ettei pysty edes hymyilemään. Ja sitten vielä tuhritaan naama ylenmääräisellä meikillä. Amerikassa tämä homma on mennyt tolkuttomaksi. Euroopan "amerikka" Suomi kai seuraa perässä, näinhän ne jo nuoret naiset juoksee Tallinnassa leikkelemässä itseään. Luonnollisesti vanhentunut nainen on upea, ryppyineen kaikkineen!
Nuorekkaalta näyttäminen.....miksi pitäisi pyrkiä näyttämään erilaiselta kuin on? Kauhea vaiva näyttääkseen paremmalta? En ihan jaksa uskoa, että elämä kovasti paljon parempaa on, jos osaa näyttää nuorekkaalta.
Itse asiassa nuorekkuus esim. miesten treffi-ilmoituksissa saa aikaan tiettyä vinoa hymyä aika monella niitä ilmoituksia lukeneella. ( siis joiden kanssa olen asiasta keskustellut)
https://www.youtube.com/watch?v=X5pbYiRulQg
Olen ikäni ollut ns.luonnonlapsi, en tykkää meikata enkä panostaa kaiken aikaa ulkonäkööni.
Jos ei halua "pyntätä" ja meikata, eikä käydä kampaajalla joka kuukausi, SE EI TARKOITA etteikö ajattelisi POSITIIVISESTI !
Olen positiivinen,sosiaalinen ja ilonen ihminen . Ystäviä ja sukuakin on . Tykkään itsestäni ihan luomuna, onneksi myös ystäväni tykkäävät . Toki harrastan liikuntaa ihan fiileksen mukaan ja vaatteeni ovat ehjät ja puhtaat .
PS. Minulla on myös terveet elämäntavat.
Joo`o, olen ikuisen nuoruuden etsimisen lakossa. Haluan rupsahtaa, näyttää mummolta, mummo kun olen, haluan kuljeskella kotona aamutohveleissa ja pukeutua mummo vaatteisiin.
Jihuu, eläköön mummous. Missä sitä enää on , ellei joku ole vastarannan kiiskenä......
Oo, haluan tukkani harmaantuvan, teen siitä heti nutturan niskaan.
Olen erilainen mummo.
Minäkin halua olla mummo, joka syliin voi käpertyä tai jonka (vähäistä) harmaata tukkaa saa sekoittaa. Nuttura ois ihana, mutta kun nuo haivenet eivät kasva. Olen poikatukkamummo
Miten mukavalta tuntuikaan, kun kipea lapsenlapsi nojasi olkapäähän. Se, jos mikä, voimaannuttaa ja antaa iloa ja valoa elämään.
Rupsahda rauhassa rakkaani....lainaus jostakin laulusta
Kiva kuulla ettei mummot olekaan katoavaa kansanperinnettä .
Me mummot olemme ihania, ompa nuttura tai ei.
Rohkeutta mummot, pysytään mummoina .
Iloista kevättä.
Luulenpa että 50-vuotias mummo on eri näköinen kuin 75-vuotias mummo, joten yleistäminen tähän asiaan on hiukan liikaa.
Olen aina iloinen, jos minua ei määritellä ikäni perusteella, vaan sen mukaan millainen olen henkilönä. Sama Tytti olen sisimmässäni, vaikka olenkin jo täti. - Kiitos, mukava "Liiterin" kassapoika, kun tänään sinuttelit minua! En toivo mitään harmaiden hapsien ja koukkuselän kunnioitusta, vaan tavallista ystävällisyyttä.
Yritän olla siisti ja kuntoilla voimieni mukaan. Mutta en koe olevani velvollinen meikkaamaan ja värjäämään, vaan annan itselleni luvan olla luomuna.
Sivut