Euroviisut/Uuden musiikin kilpailu

Vierailija

Ensi lauantaina sitten valitaan Suomen edustaja Euroviisuihin. Paljon olen nähnyt galluppeja, että kansan syvät rivit ovat äänestämässä edustajaksi kehitysvammaisten yhtyeen Pentti Kurikan nimipäivät. Miksi näin? Kyseessä on sävellyskilpailu, etsitään parasta sävellystä ja laulua. Onko tämä P.Kurikan laulu (?) sävellys ollenkaan ja laulu on yhtä ja samaa rääkymistä: anna mun ...jotain...

Erilaisuus ja vammaisuus ovat ok mutta jos tämä yhtye valitaan tällä rääkymiskappaleella niin säälipisteitä mennään kalastelemaan eikä kyllä sijoituta kuin kuten tavanomaisesti hännille. Turha muuten sanoa, että valittiinhan Lordikin. Joo, mutta kappaleessa oli sentään melodiaa ja Lordilla laulutaitoa.

Anna mun kaikki kestää

Kommentit (3)

Vierailija

Opera Skaala? Todellako lopussa vanhan viisun sanoin: bye bye baby, baby goodbye vai kuvittelinko vain?

Vierailija

Se ny vielä puuttuis, että oopperalaulajatar verkkosukissa ja korsetissa euroviisuihin. Sitä on jo koetettu catcatin voimin ja viimetteeks jäätiin. Onha se tietty meriitti seki, että melkeen aina ollaan hännillä. Oopperalaulus ei sinällää oo mitään vikaa vaan tädin pukeutuminen lyö ihan yli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat