Vierailija

Dokumenttifilmi  " Sota ilman voittoa"  kannattaa  katsoa historian puitteissa.  Nähtävillä Yle Teemalla   Saattaa myös ykkösellä tulla uusintana.

Kommentit (10)

Poikkeuksellinen sotapätkä  ja kappale historiaa  silleen siististi.  Ei mässäilty  kaatuneilla eikä vastapuolet  nokkineet toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mainio henkilö tuo Ville.  Erinomainen juontaja.  Mutta tässä täytyy muistaa että  ohjelma ratkaiseen.  Tuohon  ohjelmaa sopi mutta ei välttämäti missikisoihin,  hää olis siellä kuin tarja h missinä

Kiitos vinkistä, ilman sitä tuo olisi mennyt minulta sivu suun...minä kun niin tykkään Villestä. Tuo dokumentti luultavasti sopii niillekin sivistäytyneille jotka eivät tykkää hömpästä.

Mökin muori

Kiitos vinkistä, ilman sitä tuo olisi mennyt minulta sivu suun...minä kun niin tykkään Villestä. Tuo dokumentti luultavasti sopii niillekin sivistäytyneille jotka eivät tykkää hömpästä.

Minusta hyvin asiallinen  läpileikkaus Suomen talvisodasta.  Ei syytelty, ei haukuttu,  Tapaus kerrottiin  historian valossa  ja osin oli kuvattu aidoilla tapahtumapaikoilla.

Mökin muori

Ville Haapasalon suosio venäjällä on huippuluokkaa. Tuskin kukaan suomalainen on päässyt vastaaviin suosituimmuus prosentteihin kuin juuri Ville.

Alunperin Ville ja suomalaisuus oli ironiaa suomalaisten luotettavuudesta ja huonosta viinapäästä.

Kaukasia 30 päivässä on parhaimpia historian ja matkailun dokumentteja. Minulla oli ennen sarjaa hyvin keveät tiedot koko kaukasialaisten elämästä. Dokumentti avasi aivan uuden alueen elämästä hyvin myönteisen kuvan.

Hannu Nieminen (toimitus)

Tiedoksi, että VIllen seuraava reissu suuntautuu Itämereltä Volgaa pitkin Kaspianmerelle. Sarja kuvataan loppukesällä, ja Yle Teema esittää sen vuoden 2016 alussa.

Kysäseppä Hannu  tuolta kulkijamieheltä, että  malttaisko  jokin rivin heittää matkastaan  ET sivulle.

On tuo rennon asiallinen ihminen.  Verratkaapa Villeä  A Stubbiin, ero on mahtava.  Ville puhuu asiat selväksi.  Stubb  pamisee pitkään muttei sano mitään.  Sitä jää ihmettelemään että unohtiko jotain vai eikö ollut  julkaisukelpoista aihetta.

Stubb pukeutuu  kalliisti ja tyylikkäästi.  Mutta miksi, ei euroopassa politiikot  keikaroi.  Mieluummin kuuntelen villapaita  miestä  kuin tuollaista  gigolon kaltaista  tyhjän hölisiää.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat