Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (5) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Lukijamatka Moskovasta Pietariin Lukijamatka Moskovasta Pietariin Kommentit (9) Mökin muori Seuraa 1/9 | klo 16:00 | 5.3.2015 Matka varattu ja odotan heinäkuuta mielenkiinnolla. Ihan mukava tuo tilaajaetu, ei tarvitse jakaa makuuvaunua vieraiden kanssa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/9 | klo 16:45 | 5.3.2015 Minä boikotoin Venäjälle matkailua! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/9 | klo 18:05 | 5.3.2015 [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:45"] Minä boikotoin Venäjälle matkailua! [/quote Mitä hittoa sitä vuostolkulla hokee. Sait Jeltsiltä rukkaset niin kaivertaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 4/9 | klo 20:06 | 5.3.2015 Sama laiva kuin viimekesänä. Hinnat on noussu noin 100 e Siloin pääsi myös lentäen Moskovaan Finnairi nipisti 300 e Alus asiallinen eikä varsin mysky jokiväylillä keinuta. Hyvät purtavat, eikä juomissakaan moitetta. Lomalinja osaa työnsä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 5/9 | klo 10:51 | 7.3.2015 Nämä kirotut EU pakotteet pilaa mielialaa. Ei ne vielä risteilyä pilaa mutta muutoin nolottaa tämä pakote-politiikka. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Mökin muori Seuraa 6/9 | klo 11:12 | 7.3.2015 EU pakotteet vaikuttavat siihen että laivalta ei varmastikaan saa coca colaa. Jotkut ottaa lomillensa kotimaasta mukaan Juhlamokkaa, vienköhän minä nyt mennessäni coca colaa...... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 7/9 | klo 11:42 | 7.3.2015 Ei toinna rahdata. Cola juomaa riittää. Sitä pullotetaan Lisenssillä Venäjän maassa . Homma alkoi kun burilaistehdas aloitti myynnin Moskovassa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Mökin muori Seuraa 8/9 | klo 15:12 | 7.3.2015 Oikein hyvä juttu!!! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 9/9 | klo 21:00 | 7.3.2015 Euro vastaa 65,2 ruplaa. Tai Rupla vastaa 0,015 euroa. Käytännössä Euro on vahvenpi kuin virallinen rupla jos jotain upeeta löytyy. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
Mökin muori Seuraa 1/9 | klo 16:00 | 5.3.2015 Matka varattu ja odotan heinäkuuta mielenkiinnolla. Ihan mukava tuo tilaajaetu, ei tarvitse jakaa makuuvaunua vieraiden kanssa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/9 | klo 18:05 | 5.3.2015 [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:45"] Minä boikotoin Venäjälle matkailua! [/quote Mitä hittoa sitä vuostolkulla hokee. Sait Jeltsiltä rukkaset niin kaivertaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
4/9 | klo 20:06 | 5.3.2015 Sama laiva kuin viimekesänä. Hinnat on noussu noin 100 e Siloin pääsi myös lentäen Moskovaan Finnairi nipisti 300 e Alus asiallinen eikä varsin mysky jokiväylillä keinuta. Hyvät purtavat, eikä juomissakaan moitetta. Lomalinja osaa työnsä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
5/9 | klo 10:51 | 7.3.2015 Nämä kirotut EU pakotteet pilaa mielialaa. Ei ne vielä risteilyä pilaa mutta muutoin nolottaa tämä pakote-politiikka. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Mökin muori Seuraa 6/9 | klo 11:12 | 7.3.2015 EU pakotteet vaikuttavat siihen että laivalta ei varmastikaan saa coca colaa. Jotkut ottaa lomillensa kotimaasta mukaan Juhlamokkaa, vienköhän minä nyt mennessäni coca colaa...... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
7/9 | klo 11:42 | 7.3.2015 Ei toinna rahdata. Cola juomaa riittää. Sitä pullotetaan Lisenssillä Venäjän maassa . Homma alkoi kun burilaistehdas aloitti myynnin Moskovassa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Mökin muori Seuraa 8/9 | klo 15:12 | 7.3.2015 Oikein hyvä juttu!!! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
9/9 | klo 21:00 | 7.3.2015 Euro vastaa 65,2 ruplaa. Tai Rupla vastaa 0,015 euroa. Käytännössä Euro on vahvenpi kuin virallinen rupla jos jotain upeeta löytyy. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Matka varattu ja odotan heinäkuuta mielenkiinnolla. Ihan mukava tuo tilaajaetu, ei tarvitse jakaa makuuvaunua vieraiden kanssa.
Minä boikotoin Venäjälle matkailua!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:45"]
Minä boikotoin Venäjälle matkailua!
[/quote
Mitä hittoa sitä vuostolkulla hokee. Sait Jeltsiltä rukkaset niin kaivertaa.
Sama laiva kuin viimekesänä. Hinnat on noussu noin 100 e Siloin pääsi myös lentäen Moskovaan Finnairi nipisti 300 e
Alus asiallinen eikä varsin mysky jokiväylillä keinuta. Hyvät purtavat, eikä juomissakaan moitetta.
Lomalinja osaa työnsä.
Nämä kirotut EU pakotteet pilaa mielialaa. Ei ne vielä risteilyä pilaa mutta muutoin nolottaa tämä pakote-politiikka.
EU pakotteet vaikuttavat siihen että laivalta ei varmastikaan saa coca colaa. Jotkut ottaa lomillensa kotimaasta mukaan Juhlamokkaa, vienköhän minä nyt mennessäni coca colaa......
Ei toinna rahdata. Cola juomaa riittää. Sitä pullotetaan Lisenssillä Venäjän maassa . Homma alkoi kun burilaistehdas aloitti myynnin Moskovassa
Oikein hyvä juttu!!!
Euro vastaa 65,2 ruplaa. Tai Rupla vastaa 0,015 euroa. Käytännössä Euro on vahvenpi kuin virallinen rupla jos jotain upeeta löytyy.