kevättä ilmassa:)

Vierailija

Minun lapsilla oli juuri tuollaiset vaatteet, hatutkin.Kaikki lapet touhusivat pihalla ja me äidit tietty mukana valvomass, ettei pahoja  tapahdu Minä olin aika ylisuojeleva kun oli monenlaista kulkiaa. Tulipa niin  mieleen lasten lapsuus, itsellä oli  kiirettäkin ja väsymyskin painoi. Oli lapsilla  korvakipua ja lääkärissä käyntejä  mutta nuorena jaksaa enemmän, vanhemiten vaivat tulee.

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä ilmassa on nyt kevättä, aurinko lämmittää ja tuuli kuivattaa kosteita pihoja. Kävellessä aurinko lämmitti kasvojani, sinne raikkaaseen ilmaan jäi väsymys, mieli virkistyi. Voi vain kuvitella miten pikkulapset mielissään touhuavat ulkona auringossa ja illalla uni tulee ihan itsestään päivän leikkien jälkeen.

isomummo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kyllä se kevätilma saa ihmeitä aikaan näin vanhemmallekin ihmiselle.On kuin toinen ihminen kun aurinko näyttäytyy.

Katselin noita säätietoja ja koko viikoksi on luvassa aurinkoa! Hyvä niin.

Vierailija

Vasta ollaan maaliskuun alussa ja silti kevät tuntuu alkaneen. Pursuan energiaa pelkästä auringon paisteesta. Nyt jo jaksaa tehdä pitkiä kävelylenkkejä kun ei pelkää kaatumista liukkaisiin paikkoihin. Kohta voi pestä ikkunat ilman että jäätyvät saman tien. Pientä maalaushommaa suunnittelen kun voi tuulettaa asuntoa ilman että on pelkoa paleltumisesta. Sormet syyhyävät, että voi aloittaa parvekkeen koristelemisen kukkaisin ja hyötykasvein.Listani on loputon. Kevät on lempivuodenaikana ja kesä hyvä kakkonen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat