Kommentit (4)

Vierailija

Alkoholismi on tunne-elämän sairaus, joka salakavalasti sairastuttaa koko perheen. 

On sanottu, että Suomessa on liki 500 000 alkoholistia ja jokainen alkoholisti sairastuttaa kymmen läheisintä ihmistä. 

Meitä alkoholistien läheisiä on puolisoita, vanhempia. lapsia, sisaruksia, ystäviä ja työkavereita. Meitä on rikkaita ja köyhiä. 

Itse yritin aikoinaan raitistaa poikaani kaikin mahdollisn keinoin -siinä kuitenkaan onnistumatta. Lopulta täysin uupuneena ja voimattomana lähdin hakemaan apua Al-anonista, alkoholistien läheisten vertaistukiryhmästä. 

Ja koskaan en olisi uskonut mikä voima vertaistuella ja kahdentoista askeleen noudattamisella on.

"Kerrottu murhe on jo puoli murhetta"

Vierailija

Niin kärsivät lapsesi ja sukusikin koko lopun ikänsä,aikuinen on aina vastuullinen tekemisistään!!!!!!

viina vai lapset??????

Vierailija

Alkoholistin lapsena ja itsekin äitinä, olen monta kertaa miettinyt miksi me lapset emme ole olleet niin arvokkaita, että äiti olisi halunnut apua ja raitistua.

äidittä kasvanut

Miten tuonkin hyvität? alkoholistien lapsena tiedän mitä on olla juopon äidin tytär se HÄPEÄN määrä on suunnaton,pojat sortu esimerkinkin voimasta viinaan sisko ja minä emme lasiin koske:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat