tähdet tähdet..

Vierailija

Rääkymistä, täysin hepulia mielipuolista menoa, jolla ei ole musiikin kanssa mitään tekemistä.

Tätäkö meille tarjotaan musiikkina?

Täydellistä TV-n katselijoiden ja musiikin rakastajien aliarvioimista.

Kommentit (9)

Vierailija

Eiköhän siellä päästä vielä myös oopperajaksoon. Eilinen oli punkkia, jota ei kaiketi enää toisteta.

Vierailija
Vierailija

Eiköhän siellä päästä vielä myös oopperajaksoon. Eilinen oli punkkia, jota ei kaiketi enää toisteta.

Toivottavasti, ei koskaan enää. En tosin kovin oopperastakaan välitä, vaan tavallisesta suomalaisesta 80 -luvun junttimusiikista vaan.  Tietysti Beatlesien musiikki on oma lukunsa.

pitulo1
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen käsittänyt tämän ohjelman perusidean niin, että esitetään erilaisia musiikkityylejä ja artistit joutuvat esittämään täysin omasta tyylistään poikkeavaa musiikkia. Plussapisteitä saa jos osaa heittäytyä hommaan täysin rinnoin.

En ole punkin fani ja Arja Koriseva on minulle "siinä ja siinä" mutta nauroin kyyneleet silmissä kun hän esitti Billy Idolin kappaletta ja mutristeli ylähuuliaan. Harjamainen irokeesikampaus kruunasi kaiken. Kymmenen pistettä Arjalle täydellisestä heittäytymisestä.

Vierailija
pitulo

Olen käsittänyt tämän ohjelman perusidean niin, että esitetään erilaisia musiikkityylejä ja artistit joutuvat esittämään täysin omasta tyylistään poikkeavaa musiikkia. Plussapisteitä saa jos osaa heittäytyä hommaan täysin rinnoin.

En ole punkin fani ja Arja Koriseva on minulle "siinä ja siinä" mutta nauroin kyyneleet silmissä kun hän esitti Billy Idolin kappaletta ja mutristeli ylähuuliaan. Harjamainen irokeesikampaus kruunasi kaiken. Kymmenen pistettä Arjalle täydellisestä heittäytymisestä.

Kiitos! kun selitit juonen. Katsoin ensimmäisen kerran yllättyneenä, että missä täällä oikein mennään!

Vierailija

Aivan mahtavaa, ei tästä juuri pysty petraamaan. Huikeita esityksiä. Arjaa olen pitänyt hieman muuntautumiskyvyttömänä mimminä, mutta erehdyin pahasti. Kerrassaan mainiota heittäytymiset myös Mira Luodilta, Lauralta, Roopelta ja Kristalta, miksei Waltteriltakin.  En ole punkin ystävä, mutta näitä jaksan katsoa yhä uudelleen. UPEETA!!!!

Vierailija

Tänään esittivät suomalaisia kappaleita menneiltä vuosilta.

Hectorin Lumi teki enkelin eteiseen. Hieno kappale. Sitä vaan ei kukaan voi esittää niin hyvin kuin Hector ja entäs Tapio Rautavaaran Kulkuri ja Joutsen. Tapsan veroista ei ole toista vaikka Koriseva sen hyvin lauloi.

Tämä oopperalaulja Waltteri Torikka esitti tangon Satumaa. Aijai kun oli hyvä. Ihastuin.

Jarkko Aholan hilpeä esitys lantion keinutuksineen Freemanin Ajetaan tandemilla. Voi että mitä muistoja se herätti : kun ekan poikaystävän kanssa ajeltiin kesällä tandemilla 70-luvun alussa.

Kaikki laulajat on stailattu esitysten mukaisesti. Laura Voutilaisella oli ihana 70-luvun haalari. Haluan sellaisen!

Tämä on kyllä paras musiikkiohjelma telkussa tällä hetkellä. Sääli, että joka viikko yksi laulaja tippuu pois. Ensi sunnuntaina esittävät kantri-musikkia. Tuskin maltan odottaa.

Vierailija

Jarkko Ahola oli illan vetävin artisti esityksineen. Olipahan taas mainio musiikki-ilta kaikkineen, ikävää vaan kun samalla on pudotuspeli. Kiva ohjelma näin kevään kuluksi.

Vierailija

Nämä nuoren polven laulajat ovat minulle tuntemattomia nimiä. En ole ikinä ennen kuullut mistään Jarkko Aholasta ja että millaista musiikkia esittää normaalisti. Ajetaan tandemilla, minunkin mielestä paras esitys. Sai hymyn suupieleen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat