Onko tämä totta? Yli 80-vuotiaat hakeutuvat kauneusleikkauksiin Suomessa

Yhä iäkkäämmät suomalaiset hakeutuvat kauneusleikkauksiin. 70-vuotiaat ajattelevat, että elämää voi olla edessä 30 vuotta. Lue, mitkä ovat yleisimmät leikkaukset.Lue koko juttu

Onko tämä totta? Yli 80-vuotiaat hakeutuvat kauneusleikkauksiin Suomessa

Kommentit (5)

Hyväksyn kauneusleikkaukset ainoastaan terveydellisistä syistä esim. rintojen pienentäminen, jos aiheuttavat niska- ja selkävaivoja, silmäluomileikkaukset, jos estävät näkemästä.

Miksi ihmeessä ihminen ei voi hyväksyä luonnollista vanhenemista omalle kohdalleen?

Artikkelissa kirjoitetaan, että muka ulkonäkömuutokset jäävät pääasiassa huomaamatta. Julkisuudessa on muutama yli seitsemänkymppinen, ikinuori, nainen joista ihan selvästi näkee, että kasvoja on kohotettu. Ihan pahaa tekee. Ymmärtänee jokainen täysjärkinen, ettei ole luonnollista, jos 70-vuotiaalla ei ole yhtään ryppyä ja naaman iho on piukea kuin alle 20-vuotiaalla! Niin ettäkö ei muka huomata, että on käynyt kauneusleikkauksessa.

Minun yläluomeni leikattiin julkisella puolella. Ensin silmälääkäri kirjoitti lähetteen. Sitten kasvoni valokuvattiin ja jo kuvaaja sanoi, että hän näkee kyllä, että ilman muuta leikataan, tämä kuvio vain on läpi käytävä. Niin siis leikkaus suoritettiin.

Kyseessä ei todellakaan ollut kauneusleikkaus vaan sain näkökenttäni takaisin. En takuulla mene mihinkään operaatioon ulkonäköni takia, vaikka eläisin satavuotiaaksi. Nyt sinne on vielä vähän matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
enpä usko

Kukaan järkevä plastiikkakirurgi ei varmana rupea yli sata vuotiasta leikkaamaan. Mitkä riskitkin tuommosessa. Täytyy olla hölynpölyä koko kirjoitus. Naurattaa tuo kirurgin väittämä juttu.

Vierailija

Olen yli 70 vuotias ja minulle tehtiin kasvojen kohotusleikkaus terveydellisistä syistä. Suurin kriteeri oli elämänlaadun kohottaminen. Jos elän vielä kymmenen vuotta niin elämänlaadun parannuttua voin jättää kokonaan pois tai ainakin pienentää masennuslääkkeiden syöntiä.

Asuin leskenä monta vuotta mutta nyt olen löytänyt uuden kumppanin ja olemme kohta olleet naimisissa 2 vuotta. Kenties leikkaukset ovat olleet ulkonäölle hyväksi.

Forsbergg

"70-vuotiaat potilaat ajattelevat, että edessä voi olla yli 30 vuotta elämää."

- Eikö juuri näin pitäisikin ajatella? Loistava asenne!

Mielestäni tuo voi käydä ihan hyvin järkeen. Jos toimenpiteen ansiosta pystyy elämään onnellisempaa elämää vaikka 10-30 vuotta, niin tottakai se kannattaa. Ei sitä voi edes kukaan kiistää.

Toki riskit sun muut täytyy aina ottaa huomioon kirurgisen toimenpiteen kohdalla ja niin tehdään, olipa kyseessä sitten 20 tai 100 -vuotias henkilö.

Itse en ole ihan vielä tuon ikäinen, mutta ArtiaClinic :llä tehdyn "pinnallisen" toimenpiteen ansiosta pääsin eroon muutamista psyykkisistä ongelmista, joista olen kärsinyt jo vuosikymmeniä. Tuloksena olen nyt se ihminen, joka olisin aina halunnut olla. Nykyisin, jos joku arvostelee minua tämän perusteella, niin on helppo suhtautua asiaan olankohautuksella.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat