Ällistyttävä tieto ihmisen evoluutiosta: Kaiken takana ovat isovanhemmat

Kommentit (4)

Vierailija

Ole aktiivinen ja ulospäin suuntautunut. Älä käytä hirveästi rahaa asioihin, vaikkapa siihen, että mun ystävällä on ja minä haluan myös. Säästä!

Älä vietä turhaan paljon aikaan tiedokonen tai puhelimen näppäämiseen. Harrastaa jotain ja siitä saat hyvään mieleen ja uusia ystäviä. Muista myös liikunta ja tervelliset ruokailutavat, siitä saat hyvän kropan ja aivotkin toimi paremmin.

Ole kuulias vanhemmilleen,   vaikka joskus ottaa päähän.

Panostaa opiskeluun, koska se auttaa rakentaa sinun tulevaisuutta ja myös avartaa maailman näkemystä.

Ole ystävällinen ja posittiivinen, koska negattiivisyys ja vihaa syö paljon enegria. Opi hyvät kommunikaation taidot, sen on erittäin tärkeä. Kun olin itse pieni sanoin vastuun tulevalle hymysuussa ´terve`ja mulle hymyiltiin aina vastaan sekä sain hyvää palautetta.

Vierailija

Ei mitään ihmisen evoluutiota ole olemassakaan. On vain devoluutiota, rappeutumista ja degeneraatiota.  Evoluutio on vain satu, kun siihen ja sen ympärillä pyöriviin ihmisiin tutustuu tarkemmin. Ajatelkaa omilla aivoillanne, hyvänen aika.

Vierailija

Jos mummot huolehtivat ja innostuvat syöttämään murrosiän kynnyksellä ja kasvupyrähdystään odottavia 10-13-vuotiaita lapsenlapsiaan on siinä takana vain rakkaus ja huoli hyvästä kehityksestä.

Tuskin ajatellaan evoluutiota tai mitään muutakaa kaukaista, vain, että lapset saavat kehittyä hyvän ruuan ja rakkauden ansioista parhalla mahdollisella tavalla.

Toinen pointti voisi isovanhemmilla olla, oma pidempi ikä. Ja  että on tekemista kun saa jakaa rakkuttaan ja silloin on myös elämänhalu suuri, kun saa seurata  kuinka hyvin lapset kehittyvät. mummi

Vierailija

En ole tavannut yhtään isovanhempaani, mutta olen silti elänyt jo melko vanhaksi.

Lienee vähän eri asia, elääkö jossakin Amazonin viidakossa vai maailmassa, jossa tietoa ja virikkeitä on yli oman tarpeen, sitä rakkauttakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat