Kommentit (8)

Vierailija

Sanokoon Selin mitä selittää, mutta minun makuni mukaisia ovat nimenomaan skandinaavit ja saksalaiset.

Vierailija

Ei tuosta suuttua kannata. Tuntuu kuitenkin jotenkin kornilta luokitella eri maiden ihmisiä tuollaisten kriteerien mukaan. Sitä suuremmalla syyllä vielä, jos on paljon matkustellut. Pinnallista.

Vierailija

Tosin Jaakko ei arvioinutkaan eri maiden ihmisten keskinäistä PAREMMUUTTA - ainoastaan ulkonäköä. Mutta muistiko hän sanoa "kauneimmat MINUN silmissäni"? (Selvennyksenä: minä klo 22:14 kommentoinut en suuttunut - olin vain eri mieltä Jaakon kanssa.)

Vierailija

Mun mielestä sitä ei voi kiistää, että kun ulkomailla liikkuu niin silmään pistää ihmisten erilainen ulkonäkö, rotu, geneettinen perimä. Se on sitten eri juttu, mikä kenenkin silmää miellyttää ja minkälaisia ihmisiä pitää ulkonäöltään kauniina. Jos J. Seliniä miellyttävät mainitsemiensä maiden naisten ja miesten ulkonäöt niin sallittakoon se hänelle. 

Asuin Moskovassa parikymmentä vuotta sitten ja näin todella kauniita venäläisiä naisia. En ihmettele, että ovat menestyneet kansainvälisillä mallimarkkinoilla. Sitä kyllä ihmettelin, että monella , omasta mielestäni, kauniilla venakolla oli käsikynkässä mitäänsanomattoman näköinen, jopa ruma (omasta mielestäni) äijänkäppyrä. Ajattelin, että onko mahdollisesti kyseessä yhdistelmä kauneus ja raha...tiedä häntä.

Aina voi kommentodia positiivisesti ihmisten ulkonäöstä, se ei ole keneltäkään pois. Tässä aiheessahan ei ole alettu listaamaan niitä keidän ulkonäkö ei miellytä.

Vierailija

Totta on että latinonaiset ovat kauniita ja heillä on aina kyky pukeutua hyvin,eivät ole maatuskoja koskaan,onneksi itse perin tyylitajun,ja pukeudun aina hyvin.

Vierailija

Kyllä italialaiset pesevät espanjalaiset mennen tullen!

Kuka muistaa yhtään legendaarista espanjalaista kaunotarta. Italialaisia taas löytyy pilvin pimein. Kuten vaikka nämä kaksi aikoinaan maailman kauneinta.

Sophia Loren:

http://www.independent.co.uk/incoming/article9804827.ece/alternates/w620/v5-sophia-loren.jpg

Claudia Cardinale:

http://fan-people.com/wp-content/images-stars/claudia-cardinale/claudia-cardinale_3796_2040671.jpg

Vierailija
Vierailija

Ei tuosta suuttua kannata. Tuntuu kuitenkin jotenkin kornilta luokitella eri maiden ihmisiä tuollaisten kriteerien mukaan. Sitä suuremmalla syyllä vielä, jos on paljon matkustellut. Pinnallista.

Mutta nimenomaan pinnastahan tässä oli puhe: ULKOISESTA kauneudesta.

Jos ei sitä saa ylistää, niin ei sitten saisi kehua kaunista maisemaa tai kaunista tauluakaan, jotka näköaistimme rekisteröi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat