Vesku Hartwall Arenalla

Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Lauantaina, Lokakuun kolmantena päivänä Hartwall Arena täyttyy jälleen. Vesa Matti Loiri juhlii silloin 70- vuotispäiviään ja hemmoittelee meitä konsertilla. Pieni gallup, aiotko olla silloin paikalla, minä aion. 

Kommentit (5)

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Vaikka mediassa hehkutetaankin konserttia niin minulle se oli pienoinen pettymys. En pitänyt näistä uusista sovituksista ja vierailijoita oli liikaa, olinhan mennyt kuuntelemaan nimenomaan Veskua, en Vain elämää konserttia. Pohjanoteeraus oli Robin joka lauloi Veskun kanssa dueton Lapin kesä. Lapin kesä kuuluu vain Veskulle. Veskun karismahan on kiistaton, hänen kasvoistaan näkyy ikä sekä eletty elämä. Vesku on rakastettu, katsomosta kuuluikin terveisiä äidiltä ja I love you huutoja. Positiivistakin oli, Vesku lauloi suosikkini Hyvää puuta ja hän EI esittänyt Nauravaa kulkuria. Kuitenkin olisin voinut vain istahtaa kotona nojatuoliin ja laittaa soimaan Veskun cd:n mutta tulihan oltua paikalla.

Konsertin jälkeen Hartwall Arenalta purkautui monia satoja ihmisiä Pasilan asaemalle. Vaikka konsertti oli ollut tiedossa jo aikapäiviä, ei VR ollut huomioinut sitä mitenkään. Pohjoiseen menevässä lähijunassa oli vain kolme vaunua. Ihmisten yrittäessä sulloutua vaunuihin eteisessä puristuksessa olevat ihmiset alkoivat mennä paniikkiin. Kun lopulta vaunujen ovet saatiin kiinni jäi asemalaiturille sellainen joukko ihmisiä että kaikki eivät mahtuisi seuraavaankaan junaan. Ja koska tuo seuraava juna olisi tullut vasta tunnin päästä hyppäsimme taksiin jolla ajoimme kotiin. Konserttimatkalle tuli lisähintaa 120 euroa.

Eisimo

Suosio poltti Veskun fysiikan loppuun.  Jäljelle jäi oluen pöhöttämä  ihmisraunio.  Huono  terveys on syynä  että avustavia esiintyjiä on paljon.  Samaa on nähty Vera Teleniuksen esiintymisissä.  Hänellä ääni loppuu  iäntakia.

Paljon on maailma muuttunut  siitä kun Turhapuro  hyppi ja kaatuili  eräissä ohjelmissa.

Mutta aikansa kutakin.

Vesku fani

Vesku on monipuolisempia suomalaisia taiteilijoita, hoitaa musiikki ja näyttämöpuolen loistavasti. Olen joskus istunut ravintolassa samassa seurassa, mukava kaveri siviilissäkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat