Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (5) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Rippikuva Rippikuva Vierailija klo 20:01 | 27.3.2015 Ihana. Onnen pekka. Ihanko noista ajoista olette olleet yhdessä. Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (1) 1/1 | klo 20:17 | 27.3.2015 Tietääkö vaimosi, että olet laittanut hänen rippikuvansa tänne julkisesti näkyviin? Mikset laittanut vaikkapa omaa rippikuvaasi? Minä vuonna teidät vihittiin? Oletteko yhä yhdessä? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/1 | klo 20:17 | 27.3.2015 Tietääkö vaimosi, että olet laittanut hänen rippikuvansa tänne julkisesti näkyviin? Mikset laittanut vaikkapa omaa rippikuvaasi? Minä vuonna teidät vihittiin? Oletteko yhä yhdessä? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Tietääkö vaimosi, että olet laittanut hänen rippikuvansa tänne julkisesti näkyviin? Mikset laittanut vaikkapa omaa rippikuvaasi? Minä vuonna teidät vihittiin? Oletteko yhä yhdessä?