Onko sinullakin kuiva päänahka? Unohda vanha uskomus hoitoaineesta

Ritiseekö päänahka kuivuuttaan talven jälkeen? Myös hiuspohja vaatii huolenpitoa ja ihotyypin mukaisia tuotteita, kuten hoitoainetta.Lue koko juttu

Onko sinullakin kuiva päänahka? Unohda vanha uskomus hoitoaineesta

Kommentit (4)

taas pelkkää mainostusta hiusalan ammattilaisilta. ei liene yllätys, jos kampaamotuotteita myyvä suosittelee kalliimpia markkinoilla olevia tuotteita.

Käyn atooppisen ihottuman takia säännöllisessä kontrollissa HUS:in iho- ja allergiasairaalassa. Vuosien mittaan olen kysellyt monenmoisista kosmetiikkatuotteista: olisiko apua. Lääkärien ikivastaus on, että KELA-korvattavat perushoitoaineet ovat lääketieteen vastaus ihosairauksiin.

Kosmetiikkatuotteissa luotettavin tieto on järjettömän korkea hinta ja heikosti perustellut myyntipuheet. Huonosti opastettu käyttö lisää ihon kuivumista. Lopulta parasta on ajaa tukka pois ja hoitaa päänahan iho keskivahvalla kortisoonivoiteella. Sitä kosmetiikkatuotteen myyjä ei korvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä käytän niitä tuotteita, joita sattuu kylppärin kaapista löytymään. Sinne on kerääntynyt monenlaista tököttiä, arvontavoittoja ja nuorison jättämiä hiustenhoitotuotteita (kun ovat kotoa muuttaneet). Niin kauan kuin shampoita ja hoitoaineita ja muita riittää, en osta uutta. Hyvin on tukka päässä pysynyt tähän saakka, eikä ole vielä ohentunutkaan.

Minä en ole ikinä käyttänyt mitään hoitoaineita, tosin katson mitä shampoota käytän. Ihan kaikki eivät käy, tuovat hilseilyä päänahkaan. Tukka minulla on vahva ja itse hiukset paksu kkuten nuorena, mutta saattaa perimälläkin olla osansa. Silloin kun hilsettä on tullut, olen kyllä ostanut kampaamotuotteen ja on se sillä lähtenyt.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat