Mitä puoluetta olette ajatellu änestää seuraavissa eduskuntavaleissa?

Vierailija

Minä olen päätynyt äänestämään persuja. Syy on ihan yksinkertainen. Ajavat eläkeläisten etuja.

Kommentit (9)

Vierailija

Mitä vasurit tekivätkään tällä kaudella? Menivät puolustamaan kovaa kokoomuspolitiikkaa, mutta kun alkoi kausi olla lopuillaan ja vaalit lähestyä, tuli kiire hypätä pois ja alkaa haukkua juuri puolustamaansa touhua.

Tuulettuipahan takki niin sisältä kuin ulkoa.

Vierailija

Arvostellaan toisten äänestystä toisessa ketjussa. Olisi kiva tietää ketä eläkeläiset äänestää

Vierailija

Vierailija 2.4.2015 klo 9:57, jos on pienituloinen eläkeläinen, kannattaa äänestää nimenomaan persuja, mutta jos on isotuloinen ja haluaa itselleen mahdollisimman paljon hyötyä köyhempien kustannuksella, kokoomusta, rkp:tä ja keskustaa.

Vierailija
Vierailija

Vasemmistoliittoa aion äänestää.

Palkka 6500–12 900 €/kk – Arhinmäki asuu pieni- ja keskituloisille tarkoitetussa ARA-asunnossa. 

Vierailija

Olen testannut kahdesti vaalikoneen kysymyksiä koska en tiedä mitä äänestäisin. Molemmat antoivat parhaaksi vaihtoehdoksi keskustapuolueen. Tekisi jotenkin mieli äänestää persuja mutta kait se vaalikone tietää paermmin mikä on minun puolue. Tai sitten piirrän jonkin nätin kuvan. Kannanotto se on sekin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat