Luovutetaan: Ruumis lääketieteelle

Miten toimin, jos haluan luovuttaa ruumiini tieteelliseen käyttöön kuolemani jälkeen? Asiantuntija, preparaattori Matti Auer neuvoo.Lue koko juttu

Luovutetaan: Ruumis lääketieteelle

Kommentit (9)

moro..1.5v takana helevetin tuskainen refluksi päällä ei jaksa ennää..miten se mennee jos oman kätten kautta niin pääsiskö tejän kautta iliman maahan panoa eli loput poltettas mitä jääpi tejän jälkeen ja jos tervetta ossaa jääpi niin eiku kiertoon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nuorena  vannoin , ettei minusta tervettä ruumista jää. Nyt harmittaa, ettei minusta jää jäljelle yhtään varaosaa ihmiskunnalle. Elämä näillä kinkkeillä on mennyt rankaksi tuionpuoleista odotellessa.

puoliksi kuollut :) jo

Olen tehnyt tuon testamentin, ja saanut Matti Auerilta  kirjallisena  kiitoksetkin testamentista.  Tuskinpa  mua silloin kukaan muukaan tarvitse  enää, olen joutilas siihen hommaan kuolemani jälkeen.(  Tai siis  tää maallinen  tomumajani.)

Tietenkin olen kertonut myös omaisille, että  tälläisen olen tehnyt. Tunnen itseasiassa  monia, joilla ko. testamentti on. Hyvä vaan, jos  vielä kuolemani jälkeen voin olla  hyödyksi, ja " opettamassa   tulevia lääkäreitä. Myös hautaustestamentti  on tehty, vaikka olen  51v.

Kannattaa ajatella kaikki valmiiksi, kun ei ole  terveyttä annettu  hyvistä elintavoista  .huolimatta.

Rauhallinen

Siskoni saatoin hiljattain siunatuksi  luovutuksen yhteydessä. Tilaisuus oli erittäin rauhallinen ja mieliin painuva sillä pappi puhui kauniisti siitä kun siskoni oli tehnyt ruumiin luovutuksen. Tilaisuudesta jäi lämmin ja herkkä muisto. Kiitos TYKS.

Omaisematon .

Mitenkäs, jos luovuttaa ruumiin lääketieteelle eikä omaisia ole. Miten hautaus tapahtuu?

Vierailija

Me luokassa vannoimme jo koululaisina, ettei lääketiede meistä tervettä ruumista saa. Paljon ovat lupaajat tehneet töitä lupauksensa eteen.  Useimmilla meistä on kyllä elimet tallella ja alkuperäisillä paikoillaan. Tekeeköhän ne mitään tällaisella rojukasallla?

Vierailija

Tuossa yläpuolen kirjoituksessa. Taisi olla, ettei anatomiakäyttöön kelpaa, jos joutuu ruumiinavauksen tekemään. Ja sehän tehdään. kun onnettomuudessa tai kotosalla kuolee i.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat