Kaduttaako ketään pieni lapsiluku?

Vierailija

Oletteko koskaan toivoneet että teillä olisi isompi perhe? Tuntuuko nyt kun lapset on aikuisia, että heitä voisi olla enemmänkin? Meillä vain kaksi ja tuntuu kovin vähältä. Pelkään että myöhemmin kaduttaa ja on liian myöhäistä saada lisää lapsia.

Kommentit (1)

Vierailija

Minä kerkisin juuri ja juuri saamaan kolme lasta. Olen onnellinen jokaisesta, mutta kahta keskenmenoani muistelen joskus surullisena vieläkin. Miltä nuo kaksi lastani olisivat näyttäneet, jos olisivat saaneet kehittyä ja elää? Olisivatko poikia vai tyttöjä, ja millaisia persoonia heistä olisi tullut.

Kun itse olen ainokainen, haaveilin aina isosta perheestä. Koulukaverillani pappilassa oli neljä sisarusta, ja koko perhe musisoi äidin säestyksellä kuin (pienempi) Trappin perhe. Voi että minä kadehdin kaverini osaa!  Tulevaisuuden toiveammattini olikin ruustinna.  En olisi varmaan siinä menestynyt. Mutta joskus ajattelen, että olisi pitänyt perustaa perhe nuorempana, niin olisin ehkä ehtinyt saada suurperheen. - Mutta ei sitä perhettä aina niin vain perusteta, vaan lapset tulevat kun ovat tullakseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat