Vierailija

Perussuomalaiset on nousemassa Varsinais-Suomen vaalipiirin ykköspuolueeksi käynnissä olevissa eduskuntavaaleissa, kertoo Turun Sanomat.

Turun Sanomien ja Salon Seudun Sanomien tilaamassa kannatusmittauksessa perussuomalaisten kannatus on noin 21 prosenttia. Vaalipiirin pitkäaikainen ykköspuolue kokoomus on mittauksen kakkonen, Sdp kolmas ja keskusta neljäs.

Kommentit (9)

LOPULLINEN vaalitulos voi vielä muuttua paljonkin mittauksesta, sillä kantansa ilmoitti vain 62 prosenttia vastaajista, yhteensä 928 vastaajaa.

Kyselyn teki Feelback Group 30.3.–7.4. Kyselyn virhemarginaali on enimmillään 2,6 prosenttiyksikköä suuntaansa.

STT

Turun Sanomat

Käkeen vai mäkeen, sen kertoo lopullinen vaalitulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän poikapa on kukko (kiinalaisessa horoskoopissa), ja perussuomalaista äänesti kuulemma hänkin (en udellut, mutta itse mainitsi).

Itsekin annoin ääneni samalle puolueelle. Taivaanmerkkini on sika, mutta turha siitä on nyt vinoilla. Puolue on mielestäni sikasiisti.

Saiskos tuohon vähän tarkennusta että millätavoin Sipilän käytös on häirinnyt? En ole jokaista hänen esiintymistään nähnyt, ne joita olen nähnyt, ei ole valittamista.

Mitä taasen mokaamiseen tulee, niin isosti on tämän ketjun aloittaja mokannut virheellisellä otsikolla. Minä luulin että pilajuttu on kunnes avasin ketjun..noin tärkee mielipide meni käkeen tai kuten käki toimii, vie munat toisten pesiin ?!

Kiinalaista horoskooppiani en tiedä, mut vahva olen kun härkä

Sipilä on vain yksi tentatuista. Kertokaapa mitä mieltä olette muiden pärjäämisestä? Miltä kuulostaa Antti Rinteen työllistämisehdotus että työttömät ohjattaisiin vanhusten ym.ulkoitukseen ja asiointiavuksi töihin? Päivi Räsänen ihastuttaa ja vihastuttaa monia, minusta hänellä on tietoa ja käsitystä Suomen tilanteesta ja ihailen rauhallista asennetta jolla jaksaa tiukat tentit mennä läpi. Hänellä on hyvä arvomaailma.

Demarit ovat lupaileen vuosien aikana niin uskottavuss on mennyt. Rinne ei kyllä ole vakuuttanut. Räsänen kuuluu vanhoillis kristillisiin, joten ei kiitos. Soini on saanut kovaa kritiikkiä ja kestänyt hyvin. Hän on pistänyt puoluen sooloilijat kuriin.

Soini on paras ja eläkeläisten puolella

Sipilä on lestadiolainen vaikka pitää asiasta matalaa profiilia...Soini on roomalaiskataloinen, ei pidä asiasta matalaa profiilia. Räsänen ja Soini ovat olleet samaa mieltä abortti- ja sukupuolineutraali avioliitto- asioista. Sipilän kannasta ei kukaan ota selvää kun ei tunnu mihinkään vastaavan suoraan. Ja jos jotain sattuu vahingossa sanomaan niin heti on perumassa jos asiasta nousee äläkkä.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat