Kommentit (4)

Vierailija

Kotimaisista suosikeista olen lukenut Valtosen, Kinnusen ja Skiftesvikin kirjat, käännetyistä vain Jungstedtin uutuuden.

Jos saan muutkin huiput käsiini, lukisin mielelläni vaikka kaikki.

-ahmatti-

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Minä pidän näistä saaristolaisromaaneista eikä Lundbergin Leo tee poikkeusta. Turhan vähän on romaaneja kirjoitettu tästä aihepiiristä.

Härkösen Ihana nähä oli myös ihanaa luettavaa. Osa kolumneista oli jo ennestään tuttuja Anna lehdestä. Hyvällä huumorilla kirjoitetut tarinat olivat nasevaa luettavaa, minä tykkäsin.

Eppu Nuotio on pakko lukea.

Vierailija

Tuossa oli Maaliskuun tilastot ja Lehtolaiselta ja Hirvisaarelta ei ole ihan viimeaikoina tullut uusia kirjoja, jotka olisivat olleet juuri nyt ajankohtaisia.

Itsellä kotimaisista luettuna Valtonen, Fingerpori ja Nuotio, sekä juuri eilen pääsin aloittamaan Kinnusen Neljäntienristeystä. Tykkäsin Valtosen Finlandia-voittajasta todella paljon. Nuotion "Mutta minä rakastan sinua" ei ole ehkä ihan minulle sopivinta tyylilajia, mutta oli varsin mukava hyvänmielen kirja, jota uskallan kyllä suositella monelle.

Käännöskirjojen top10-listalta luettuina ovat Vallgren, Williams, Sund ja Dashner. Varjopoika ja Lasiruumiit olivat tosi jänniä dekkareita, joista ainakin itse tykkäsin kovasti. Williamsin Stoner oli myös hyvä kirja, vailla turhia hienouksia, turhia kaunistelematta. Dashnerin Maze Runner oli kirjana paljon elokuvaa parempi. Elokuva jäi tosi vaisuksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat