Vierailija

Hei, onko kenelläkään samaa ongelmaa, että ei enää pääse kirjautumaan esim. ystävänhaku palstalle. Olen unohtanut salasanat ja jos yritän uudelleen vaikka eri sähkis osoitteellakin niin en pääse. En pääse vaikka on lähetetty ns. uusi salasana minulle entieeen sähkis osoitteeseen.

Tiedosta kiitollinen

Kommentit (5)

Vierailija

Sanomilla, siis täälläkin on joka paikkaan sama, paitsi ystävänhakuun,  rekisteröityminen ja sitten kirjautuminen, näin olen ymmärtänyt.

Niin on nimenomaan ystävähakuun en pääse enkä onnistu vaihtamaan salasanaani. Muuten hyväksyy kirjautumisen keskustelupalstalle ja salasanan vaihtaminenkin onnistuu siihen.

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vaikeuksia on ollut minullakin, vaikka kirjaudun ja laitan salasanan muistii, eli klikkaan -muista salasana-

se pomppaa pois ns. päältä. Olen utelias tietämään mikä sen aiheuttaa, eikö sen pitäisi kestää kunnen toisin toimin, eli otan kirjautumisen "pois päältä".

Itse pääsin kyllä ystävähakuun ihan näillä samoilla tunnuksilla. Minullakin toisinaan pomppaa kirjautuminen pois päältä ja pitää kirjautua uudelleen, vaikka minullakin on aina ruksi siinä kohdassa : muista minut, vai mitä siinä lukikaan.

Kannattaa ottaa yhteyttä ylläpitoon. He voivat tarkistaa asian ja homma pelittää taas. Näin itse tein silloin muutoksen jäkleen, kun vähän tökki ja sain hyvät ohjeet ja nopeasti ja taas homma hanskassa

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat