Rintansa pienennyttänyt Ylen juontaja: "Kilpirauhastulehdus edisti loppuunpalamista"

Kommentit (8)

Vierailija

Hyvä että kirjoitatte kilpirauhasista, tästä tuntemattomasta kansantaudista. Artikkelista ei kuitenkaan selvinnyt, mikä kilpirauhassairaus Hillalla oli. Minusta diagnoosi olisi pitänyt olla artikkelissa.

matti sallinen

kilpirauhasen toimintaan vaikuttaa sinkki joten kannattaa kokeilla ensin syömällä sinkkiä säännöllisesti lisäravinteena

JonAnna

Voisiko ympäristöherkistymisen eli homeastman taustalla olla kilpirauhastulehdus....joka toimisi laukaisijana altistumalle, kun kaikki eivät regoi homeelle? Kaukaa haettu, mutta tutkisin.

Lifeline

Aivan kuin olisin omasta elämästäni lukenut. Seitsemän vuotta turhaan masennus- ja unilääkkeitä tosin, ne eivät auttaneet minun kohdallani. Kiitos että tuotte asiaa monelta eri kantilta tietoisuuteen. Uskon, että monella kilpirauhassairautta hoidetaan väärin masennuslääkkein. Tämä sairaus tulee vielä saamaa ihan uudet luvut, kunhan diagnosoinnin osaaminen ja potilaiden tietokarttuu enemmän.

Maat

Enpä ole kuullut suurempaa skeidaa. Se jos on jokin kremppa on minun kohdallani kyllä niin että olen oppinut että tuosta on ainoa oikea tapa olla ainoastaan kiitollinen, kiitolinen sille jolta on elämän saanut. Sanotaan nyt vaikka Elämälle itselleen.

Mitä tulee masennukseen, niin suurin mahdollinen masennusta aiheuttava tekijä kohdallani on masennusdignoosi.

Ainoa tapa päästä masennuksesta täydellisesti eroon on pyrkiä kaikin mahdollisin tavoin tuosta kiroavasta rajoituksesta (jonkun tekemä diagnoosi) ja sen voimasta täydellisesti eroon. Kyllä vaikka se tarkoittaa lainsuojattomuutta. Toisaalta ei se lainsuojattomuuta lisääkään, ja mitäpä lopulta laeista, jotka ovat vääryys itsessään.

Elämä on voima. Et saa sitä minusta pois. Et ikinä, minä olen oppinut.... ...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat