Uudistus

Irma Kortelainen

Aivan hirveä sillisalaatti on.

Miten kirjaudutaan nimimerkillä?

Miten lähetetään kuvia?

Ei mitään ohjeita löydettävissä!

Pankaa otsikko:Ohjeet

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

No johan on uudistus meille ikääntyville ihmisille!-Ei hyvältä näytä.Edellinen ohjelma oli tosi paljon selvempi.

Jospa se vanhakin tässä nuortuu.

Paljon huononi ohjelmanne,taidan lähteä Kodin Kuvalehteen.

Vierailija

Ihmettele,kun avataan uusi ohjelma.Ei näy missään ohjeita,kuinka toimitaan!

Toimiessani aikoinaan työelämässä,aina uudistuksen tultua,piti esitellä,kuinka uuden ohjelman kanssa menetellään.

pitulo1
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Eipä nyt tyrmätä uudistusta ihan alkuunsa.  Kaikki uudet asiat vaativat totuttelua. Kirjautumaan pääsee vasemmassa ylälaidassa olevasta pääkuvakkeesta. Ja kun on kirjautunut niin voi lähettää kuvia kuten ennenkin.

Itseäni hämmästyttää eniten, että sivujen näyttö on muuttunut valtavaksi. Minulla on 17 tuuman kannettava tietokone ja Et:n sivut täyttävät näytön kokonaan. Luultavasti tarkoituksena ei ole ollut huomioida näkövammaisia mutta heille  sattumalta erinomainen uudistus. Kai tässä itsekin tottuu ylisuureen näyttöön ajan myötä.

Plussaa siitä, että matkat ja terveys on pidetty omina palstoinaan. Miinusta siitä, että puutarha, kasvit ja sienet (ennen muut aiheet) on ympätty sana on vapaa palstaan. Annoin tästä palautetta suoraan toimitukselle. Mielestäni edellä mainitut keskustelut hukkuvat sana on vapaa palstan sekoiluun kun ovat kuitenkin olleet niitä harvoja asiallisia keskusteluja.

Vierailija

pitulo kirjoitti:

Itseäni hämmästyttää eniten, että sivujen näyttö on muuttunut valtavaksi. Minulla on 17 tuuman kannettava tietokone ja Et:n sivut täyttävät näytön kokonaan. Luultavasti tarkoituksena ei ole ollut huomioida näkövammaisia mutta heille  sattumalta erinomainen uudistus. Kai tässä itsekin tottuu ylisuureen näyttöön ajan myötä.

Pienennä selainikkunaa niin ET:n sivustokin pienenee sen mukana.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Olen Pitulon kanssa samaa mieltä noista puutarha ja sienet osiosta, niille toivoisin omaa palstaa samoin kuin kulttuurillekin. Katsotaan ja kuunnellaan rauhassa kuullaanko käyttäjien toiveita.

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

isomummo kirjoitti:

En taida päästä enää ulos täältä. Kun kirjauduin aamulla niin olen yhä kirjautunut vaikka olen tehnyt paljon muuta välillä.Olenko täällä nyt ikuisesti.En löydä kirjaudu ulos näppylää mistään.

Isomummo, minulla oli sama ongelma. Mene sinne ihmisenkuvaan mistä kirjauduit ja näpäytä sitä niin vasemalle avautuu paikka mistä pääset ulos kirjautumaan.

Vierailija

Selkeä ja hyvin putsattu uudistus. Jospa mielessä olevat kommentit kirkastuvat uutta käytettävyyttä opetellessa. Muutosvastarintaa tulee varmaan ihkasti siellä, missä on kiirehditty törkeilemään. Peukuttamisen säilyttäminen purkaa varmaan pahimmat paineet. Välimuistin tyhjentäminen tuo harkinta-aikaa kuumakalleille ja katkeraliisoille.

molempia lukeva

Tämä sivustopohja näyttää olevan kopio Kodinkuvalehden vastaavasta sivustosta. Miksiköhän? Kilpailuako?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksei ohjeisteta?

Aivan tyhmä uudistus.Ja sekava.Entinen olisi ollut parempi.Se vain ,että kaikki nimmareilla kirjoittamaan.

En ihmettele jos ko.sanoma vähentää tällaisia toimittajia.

Vielä sekin,ettei omaa tekstiä voi poistaa.

Mihin te tällä uudistuksella pyritte,ainakin tavis eläkeläisille huononitte osallistumisien mahdollisuutta.

Oliko uudistajat 30-vuotiaita?

Pieleen meni ja pahasti.

Vierailija

Kun yritin hakea jotakin keskustelua ja otsikoin sen oikeaan laatikkoon, tuli iso teksti että on poustettu tai keskustelun nimeä muutettu. Nyt näyttää siltä, että hyviä vanhoja keskusteluja ei enää ole, kovasti harmi jos noin on. Täytyy vain olla kärsivällinen ja pikkuhiljaa ja uteliaana hakea ja napsautella, sisäistää tämä uusi sivusto. Eletään toivossa joku päivä, jospa sitten!

pitulo1
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mökin muori kirjoitti:

Kun esim Evakko reessä on yli 5000 viestiä niin mitenkä minä saan esiin sen viimeisimmän? Pitääkö selata kaikki 5000ensin läpi?

Ihmettelen tätä samaa enkä ole keksinyt ratkaisua ongelmaan. Jos ketjussa on satoja, jopa tuhansia viestejä niin ei millään jaksa selata sinne loppuun vaikka pystyisi sinne hiirellä rullaamaan.  Laitanpa tästäkin palautetta suoraan toimitukselle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat