Kommentit (1)

Vierailija

Ehkäpä robotit osaavat työnsä paremmin kuin nykyiset lääkärit eivätkä pompottele potilasta " luukulta luukulle" niin kuin tänä päivänä tapahtuu. Kukaan ei ota vastuuta hoidostasi, jos et siihen itse kykene. 

Omalääkäreistä on turha edes puhua. Byrokratia paisuu paisumistaan . 

Esim itse olen käynyt viime syyskuun jälkeen kaksi kertaa työterveyslääkärillä, kaksi kertaa radiologilla ja kerran urologilla sekä kerran urologisella osastollakin tutkimuksessa epämääräisen munuiskystan vuoksi. 

Nyt pitäisi saada aika TT-kuvaukseen, mutta kuka kirjoittaa lähetteen. Osastolla ( erikoissairaanhoidon puolella) lääkäri sanoi, että lähetteen tekee hoitoon lähettävä lääkäri. ko. lääkäri on kuitenkin juuri nyt äitiyslomalla. Tietenkin hänellä on sijainen, mutta milloin tiedot ovat hänellä ja kuinka kauan kestää ennen kuin lähete on valmis ja pääsen TT-jonoon. Ennen tietokoneita asiat hoituivat paljon nopeammin. 

Ehkäpä minulle käy kuten eräälle naapurille, jonka munuaiskystaa "seurattiin ja seurattiin". Lääkärit vähättelivät asiaa ja sanoivat, että tuleehan niitä kystia lähes kaikille ikääntyville ihmisille, kunnes naapurini kuoli yllättäen. Syyksi paljastui levinnyt munuaissyöpä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat