Kommentit (8)

Vierailija

Tämä ohje on järjetön:

"Yleisperiaate on, että tavara lähetetään ostajalle sen jälkeen, kun siitä on saatu maksu tilille."

Vaatimalla maksun tilille ennen lähettämistä leimautuu helposti huijariksi, sillä juuri tuolla tavalla huijarit tekevät. Oikeudessa tuomion saanut olematonta tavaraa myynyt huijari pyysi etumaksuja tuotteista, joita hänellä ei edes ollut.

Nouto, vienti ja postiennakko tarkistusmahdollisuudella ovat paljon, paljon järkevämpiä "yleisperiaatteita".

Vierailija

Itse olen myynyt huutonetissä, juuri näin kuin asiantuntija sanoo. Aina maksu tullut tilille etukäteen jonka jälkeen olen tavaran lähettänyt. luottamus ollut 100 %. Yhtähyvin voi ajatella että kuka hullu lähettää tavaransa vaikka ei maksusta tietoa, maksaa postikulut ja jää ilman maksua. Miksi huijari on vain myyvässä päässä? vähintään yhtä usein se on ostavassa .

Vierailija

Ainakin Huuto.net:ssä ostajat ja myyjät voivat antaa palautetta toisistaan.

Jos ei ole vielä ollenkaan palautetta tai paljon negatiivisia palautteita, niin kaupantekohalukkuus vähenee ja epäilykset heräävät.

Itsellä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia Huuto.net:n kanssa ja kaikki saamani 26 palautetta ovat olleet 100% positiivisia.

Vierailija

Huutonet on yksi hyvä vaihtoehto,siellä käy esimerkiksi keräilijät.tavaran hinta muodostuu siten kohdalleen kun kiinnostuneita ostajia löytyy.ja jobbarit erottuvat pois joukosta,he eivät tarjoa mistään tavarasta mitään.mieleen tulee tämä rojua rojua ohjelma missä yksi v*tun puusilmä arvioi tavaroita.tunnen tuon tyypin,on täysi lusmu.

Ei uskalla siirtää rahaa

Kuka tänä päivänä uskaltaa maksaa jonkun tuntemattoman tilille rahaa, vaikkei tavaraa ole edes nähnyt muuta kuin ehkä kuvassa?

Vierailija

En ole myynyt huutonetin kautta mutta torin kautta olen myynyt monenmoista tavaraa. Laitan aina ilmoitukseen, että käteismaksu ja nouto. En ala olleenkaan pelleilemään postiennakkolähetysten kanssa  enkä todellakaan anna tilinumeroani tuntemattomille ihmisille. Joskus olen laittanut ilmoitukseen puhelinnumeroni ja siellä on seassa ihan sekoja soittajia. Jos niille lähettäisi postiennakolla niin ihan turhaa työtä, ei ne koskaan hae tai maksa niitä postipaketteja.

Kullan hinta on nyt aika korkealla. Mulla on nivelrikko sormissa enkä enää voi pitää sormuksia. Joitain niistä on tunnearvoa mutta olen silti myynyt niitä kullanostajille kun en kuitenkaan vie taivaaseen mukanani eikä niille ole mitään käyttöä. Sama koskee joitain muita kultakoruja, jotka ovat  vaan lojuneet kaapissa käyttämättöminä.

Joopajoo

Odotin kyllä "asiantuntijoilta" parempia neuvoja kuin itsestäänselvyyksiä, jotka jokainen tietää muutenkin.

Vierailija

HuutoNetin porukka on lähinnä kiusaajia - varsinkin jos sinne laittaa vähänkin arvokkaamman tavaran myytäväksi. Torissa kauppa käy paljon paremmin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat