Vierailija

Niin, mitenkähän mahtaa olla miesten suhteen tuo tilanne seksin harrastamisessa: välitetäänkö niin vähääkään, saako nainen nautinnon tai edes jotenkin hyvän olon?

Kommentit (9)

Ei muuta kuin alle vain ja pikapanot, se siitä naisen nautinnosta. Mutta, on siinä yksi seikka, nainenkin nauttii jos vastapuoli on nautittava, ainakin minä nauttisin. Nyt käyn vain pitkälleen ja asia hoidettu, periaatteella.

Vierailija

Ei muuta kuin alle vain ja pikapanot, se siitä naisen nautinnosta. Mutta, on siinä yksi seikka, nainenkin nauttii jos vastapuoli on nautittava, ainakin minä nauttisin. Nyt käyn vain pitkälleen ja asia hoidettu, periaatteella.

Ehkäpä oma onnettomuutesi ei kuitenkaan ole "lajityypillinen". Rakastelun hellyys ja läheisyys on yhtä tuttu naisille kuin miehillekin. Kurjaa, että monta miestappoa on tapahtunut, kun ei oo poika päässyt pillun päälle. Mikähän sinullakin on elämässä vinksahtanut, kun olet joutunut panopuuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Julkisuudessa on ihan vinksahtanut kuva siitä mitä miehet kaipaavat suhteessaan vastakkaiseen sukupuoleen. Meitä tavallisia hellyyttä ja läheisyyttä arvostavia ja kaipaavia miehiä on todella paljon. Me emme vaan yleensä kirjoittele näillä palstoilla koska asiat ovat kunnossa. Sen lisäksi on reppanoita ja sikoja joiden maailmankuva näissä asioissa on kauniisti sanottuna kovin rajoittunut ja epätasapainoinen mutta heidän osuutensa erilaisilla palstoilla on suhteettoman suuri.

Pelle Svanslös

No, näytpä tänne kirjoittavan sinäkin, joka väität että asiat on kunnossa. On yleinen harhaluulo miehellä että kun hän vain näillä taikakäsillä kourii kuin taikinaa niin jopa nainen siitä herkistyy, tai käsittelee kovalla kylmällä kädellä. Ja kun nainen sanoo ettei tuo tunnu hyvältä niin jopa suututaan. Niin herkkänahkaisia en tiedä muita kuin kovakouraiset miehet. Mutta kun muuten on ihan loistomies, isä ja ystävä, niin seksissä on sitten annettava myöten ja oltava hiljaa ettei loukkaa ja tule riitaa. Nin se vain on ettei kaikkea saa, jostain on luovuttava ja tyydyttävä siihen mitä saa....

Itse ajattelen niin, että ihminen on luotu tarvitsemaan hellyyttä, olipa sukupuoli mikä tahansa. Eikä se hellyyden tarve lopu, kun ikää tulee.

Se taas, miten toimimme rakastelutilanteessa, on alati muuttuva asia. Halutessaan siinäkin voi oppia koko ajan ja kumppanin kanssa. Se taitaa olla asennekysymys

Montako naista Suomessa on`Montako kovaa kokemusta on kirjattu tälle palstalle? Ehkä kaikki eivät ole purkaneet pahoja kokemuksiaan, mutta kyllä enemmistö elää omaehtoista ja hyvää seksielämää. Miksi tulisi alistua miehiseen rajuun rynkytykseen jos paikat alkavat kipeytyä tai vaikka vain ei huvita. Hyvään seksiin ja rakasteluelämään liittyy kyky hyvinkin herkkään kommunikaatioon.

Mars vaan peilin eteen. Kukaan ei säily koko ikäänsä teinivuosiensa keikistelevänä söpöläisenä. Menetystä voi haikailla, mutta mikään ei pakota ryhtymästä seksiorjaksi. Ihmisoikeudet kuuluvat Suomessa myös naisille.

Onko kellekkään tuttu sana a-seksuaali? Olen nyt kypsällä keski-iällä pohtinut että vain muutama kerta on ollut niin että olen itse haluunut seksiä, suuurimmaksi osaksi olen vain suostunut toisen tahtoon ja esittänyt nautintoa.

Nainen - kummajainen?

Kyllä mies osaa olla herkkä ja  hyväillä niin ihanan hellästi naistaan. Joskus vaan monta tuntia nautitaan toisistamme.Varsinkin kun Rakkaus on kaiken kattavana voimana Tuntuu kun olisin kukannuppu joka avautuu ruusuksi  On käynyt niinkin että on vaan on  ollut ikävä toistemme syliin ja rakasteltu heti ja upeaa on ollut. Varsinkin kun on saman miehen kanssa ollut 37 v niin tuntee jo toisen Kaikkeen näihin kuulluu rakkaus,luottamus, uskollisuus ja toisen kunnioitus Mutta erittäin tärkeä liittoa lujittava on hyvä seksielämä Miten en vieläkään osaa peittää sitä hehkua kun on ollut oikein seitsemännessä taivaassa. Huomaan kyllä sen myös itse muistakin ihmisistä

Nyt kyllä mies kovasti sairastelee ja rakastelutkin jääneet vähemmälle, mutta aina voi olla lähellä Ennen ajattelin etten voi olla ilman seksiä, useimmiten kun olin aloitteentekiä. Mutta kaikkeen tottuu  ollaan juteltu ei olla kumpikaan kiinnostuneita  mitä ne nyt kaikkea  mainostaa Vaikka ajattelin, että ihana eläkkeellä on aikaa rakastella  useasti Niin huomaan että joku muu tunne on lujittanut suhdettamme  Ikinä ei ole tullut mielenkään että pettäisin miestäni jota rakastan yli kaiken

Kokmusta on miehistä ennen aviliittoakin ehkä vähän liikaakin. Olin isätön ja etsin väärällälailla hyväksyntää Ei ehkä kuulu tähän, mutta muistan aina painajaisuneni Juoksen kodin ympäri ja joku ajaa takaa en saa lukkoa auki vihdoin onnistun ja pääsen turvaan.  Ihan jo seurustelun alussa näin unen että olin mieheni luona ja taas se paha tuli uniini, mutta minä lähdinkin sen peloitteliani  perään ja se juoksi minua karkuun Kiusaajani kasvot olisin halunnut nähdä. Mutta onko pelolla kasvoja Vaan sen jälkeen en enää koskaan nähnyt tuota painajaisunta Ja olen varma, että rakkaus vei sen pelon pois ja tieto että olin hyväksytty ja rakastettu  juuri sellaisena kun olin

Mies kirjoitti että sydän lyö kunlampaan saparo kun ikävöi minua ja kun kuuli lalun Sua vain yli kaiken mä rakastan niin ihan itku tuli ikävästä On ne kirjeet vieläkin tallessa joskus yhdessä katseltu

"Vierailija 5.5.2015 klo 1:07: Kyllä mies osaa olla herkkä ja  hyväillä niin ihanan hellästi naistaan. Joskus vaan monta tuntia nautitaan toisistamme.Varsinkin kun Rakkaus on kaiken kattavana voimana Tuntuu kun olisin kukannuppu joka avautuu ruusuksi  On käynyt niinkin että on vaan on  ollut ikävä toistemme syliin ja rakasteltu heti ja upeaa on ollut."

Totta. Useimmiten kuitenkin hellyys ja halit johtavat nautinnolliseen seksiin jopa monesti vuorokaudessa, vaikka nuoremmat voisivatkin paheksua, kun "vanhat ihmiset vehtaavat". Onneksi he eivät tiedä.

Mies voi tosiaan ajatella toisenkin nautintoa. On heitä varmasti enemmänkin, joten ei kannata menettää toivoa.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat