Mitä sinä olisit halunnut sanoa mummollesi? Tai edesmenneelle äidillesi? Kerro meille ja voita palkinto.

Vielä voit jättää viisaat sanasi, vaikka kilpailu onkin päättynyt.

Kaikkien 10.5. mennessä vastanneiden, sivullemme rekisteröityneiden osallistujien kesken arvoimme kolme (3) hopeista Zirkon-kaulakorua.

Etlehti.fihin rekisteröityminen on mahdollista täällä. Se on maksutonta.

Sivut

Kommentit (27)

Olisin kiittänyt häntä kaikesta siitä miten hän tuki minua. Olisin myös "tässä järjen valossa" kannustanut äitiä ottamaan aikaa itselleen ja olisin itse nyt asian tajuttuani tehnyt  enemmän itse. Liian harvoin tuli hyviä sanoja sanottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olisin  kiittänyt  äitiäni uskon  siemenestä, jonka  hän  rintaani  kylvi.  Tämä  on  arvokkainta  ja kalleinta,  mitä  häneltä  sainSe  on  kantanut  minua  koko  elämäni  ajan  ja  auttanut kestämään  vaikeitakin  aikoja!

Kiitos sinulle elämästä jonka minulle soit,vaikeina aikoina valinta ei ollut helppo,joten nyt kun olet nukkunut pois,kaipaan sinua ja arvostan ,rakastan sinua.

Olisinpa kuunnellut Sinua enemmän, Sinua ja neuvojasi. Toisaalta yksi niistä taisi olla se, että jokaisen on tehtävä omat virheensä... sen olen tehnyt.

Äiti, tarvitsen Sinua tänäänkin. Vilkuta minulle omalta tähdeltäsi ja tiedä, että olet aina sydämessäni!

Vierailija

Ehkä jotakin jäi sanomattakin, mutta toivottavasti teoillani kerroin kiitokseni äidilleni.

Kysymättä jäi paljonkin.

Äiti, olet aina sydämessäni.

Isoäidiltä olisin halunnut kuulla tarinoita viime vuosisadan alusta, hänen isästään, äidistään, suvustaan. Olen aina ollut kiinostunut historiasta, ja olisin halunnut kuulla kaikki mahdolliset tarinat.

Äidille ei jäänyt mitään sanomatta kaikki puhuttiin ennen kuolemaa jopa hautajaisetkin tuumattiin et ketä saa tulla siunaustilaisuuteen sekä virret myös valittiin!

Voi voi, kun äitini eläisit vielä. Elit 91 vuotiaaksi, olit vaatiamaton ja hyvän tahtoinen. Miksi en osannut arvostaa sinua silloin, miten tärkeä olitkaan minulle. Synnytit minut vielä vanhoilla päivilläsi, ja minä muistan että koko lapsuuteni rukoilin iltarukouksissani että vanhemmat olisivat vielä elossa. Pelkäsin että menetän teidät, olitte huomattavasti vanhempia äitinä ja isänä kuin muiden ikäisteni vanhemmat. Jos vielä näkisin sinut äiti, ottaisin sinut pienen hennon ihmisen syliini ja halaisin ja kiittäisin kaikesta huolenpidosta. Olit minulle sukuni ainut ihminen jonka tunsin välittävän minusta.  Kiitos,   rakas äitini.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat