Mitä jäi sanomatta? Kerro ja voita palkinto
Mitä jäi sanomatta? Kerro ja voita palkinto
klo 14:12 | 7.5.2015
/etlehti.fi/s3fs-public/discussion_topic_image/1430997121_original_kaulakoru.jpg?itok=6irh4YOG)
Mitä sinä olisit halunnut sanoa mummollesi? Tai edesmenneelle äidillesi? Kerro meille ja voita palkinto.
Vielä voit jättää viisaat sanasi, vaikka kilpailu onkin päättynyt.
Kaikkien 10.5. mennessä vastanneiden, sivullemme rekisteröityneiden osallistujien kesken arvoimme kolme (3) hopeista Zirkon-kaulakorua.
Etlehti.fihin rekisteröityminen on mahdollista täällä. Se on maksutonta.
Sivut
Kuinka tärkeä olit minulle ja arvostan kaikkia neuvoja mitä minulle annoit.
Olisin kiittänyt häntä kaikesta siitä miten hän tuki minua. Olisin myös "tässä järjen valossa" kannustanut äitiä ottamaan aikaa itselleen ja olisin itse nyt asian tajuttuani tehnyt enemmän itse. Liian harvoin tuli hyviä sanoja sanottua.
Varmasti monta kertaa jäi sanomatta tuo pieni sana, anteeksi.
Olisin kiittänyt äitiäni uskon siemenestä, jonka hän rintaani kylvi. Tämä on arvokkainta ja kalleinta, mitä häneltä sain. Se on kantanut minua koko elämäni ajan ja auttanut kestämään vaikeitakin aikoja!
mummoleni, rakastan sinua ja olet kaikkeni.
Äiti, miten sinä tänään jaksat?
Kuinka voit sikoni=?
Olisin kiittänyt häntä kaikesta siitä miten hän tuki minua
Rakastan sinua mummi
Ei sanat riitä kertomaan!
Kiitos sinulle elämästä jonka minulle soit,vaikeina aikoina valinta ei ollut helppo,joten nyt kun olet nukkunut pois,kaipaan sinua ja arvostan ,rakastan sinua.
Mitään ei jäänyt sanomatta mutta paljon jäi kysymättä.
Olisinpa kuunnellut Sinua enemmän, Sinua ja neuvojasi. Toisaalta yksi niistä taisi olla se, että jokaisen on tehtävä omat virheensä... sen olen tehnyt.
Äiti, tarvitsen Sinua tänäänkin. Vilkuta minulle omalta tähdeltäsi ja tiedä, että olet aina sydämessäni!
Ehkä jotakin jäi sanomattakin, mutta toivottavasti teoillani kerroin kiitokseni äidilleni.
Kysymättä jäi paljonkin.
Äiti, olet aina sydämessäni.
Äitini lähdit niin aikaisin pois,en todeksi uskoa voi.Elämänohjeita tukea annoit.Sydämmessäni aina.
Isoäidiltä olisin halunnut kuulla tarinoita viime vuosisadan alusta, hänen isästään, äidistään, suvustaan. Olen aina ollut kiinostunut historiasta, ja olisin halunnut kuulla kaikki mahdolliset tarinat.
Kysyisin äidiltäni vain yhden sanan: miksi?
Äidille ei jäänyt mitään sanomatta kaikki puhuttiin ennen kuolemaa jopa hautajaisetkin tuumattiin et ketä saa tulla siunaustilaisuuteen sekä virret myös valittiin!
Voi voi, kun äitini eläisit vielä. Elit 91 vuotiaaksi, olit vaatiamaton ja hyvän tahtoinen. Miksi en osannut arvostaa sinua silloin, miten tärkeä olitkaan minulle. Synnytit minut vielä vanhoilla päivilläsi, ja minä muistan että koko lapsuuteni rukoilin iltarukouksissani että vanhemmat olisivat vielä elossa. Pelkäsin että menetän teidät, olitte huomattavasti vanhempia äitinä ja isänä kuin muiden ikäisteni vanhemmat. Jos vielä näkisin sinut äiti, ottaisin sinut pienen hennon ihmisen syliini ja halaisin ja kiittäisin kaikesta huolenpidosta. Olit minulle sukuni ainut ihminen jonka tunsin välittävän minusta. Kiitos, rakas äitini.
Olisin halunnut kysyä hänen sukulaisista enemmän.
Sivut